Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Vanskelig periode dette her hvor det er kaldt tidlig og varmere utover dagen. Ser at det er meldt sol og 7 grader i morgen. Burde kanskje ta med parkdressen eller at de evnt har noe tynt under vinterdressen. Blåser endel her vi bor. Hva skal dere på Østlandet kle på barna i morgen? Anonymous poster hash: bddec...157
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Jeg tenker jeg kjører ulltøy/superundertøy og bare det. Så får de kanskje bare ha på seg dressen uten fleece. Parkdressen(den tynne) er altfor tidlig. Anonymous poster hash: 2f56b...f3d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Her sendes vårdressen med til barnehagen imorra! Vinterdressen blir også fortsatt hengende. Anonymous poster hash: baa40...4c6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Parkdress her med ullundertøy og tykkere ulldress under. De er barn, de er aktive....hadde vi orket noe mer? Anonymous poster hash: 99cf4...1ba
Gjest Julia1984 Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Vårdress med to lag ull under! Meldt 7-8 grader ute...
Honningmelon Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har ikke på vinterdress når det er 7 varmegrader, så her er det vårdress med ull/fleece under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå