Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 4 mnd siden fødsel. Ble klippet men det virker som om det er blitt sydd og grodd normalt, skjedeinngangen føles normal og trang. Det kommer allikevel masse luft inn og ut når jeg f.eks ligger og spriker litt med beina. Om natta/morgenen "fiser" jeg som bare det! Tørr ikke prøve å ha sex! :-( Har tatt knipeøvelser både under graviditet og nå etter fødselen. Håper dette kommer seg, er så flaut synes jeg. Anonymous poster hash: 129b4...7bf
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Det er ikke uvanlig med luftbobler i skjeden før fødsel også. Jeg har alltid fått det etter doggy spesielt. Nå tar jeg meg selv veldig uhøytidelig så når det kommer luft så bare ler jeg og samboer:) bedre med luft derfra enn fra rompa. Ikke la dette hindre deg i å ha sex;) men ville unngått stillinger som fremprovoserer. Som doggy feks. Men det er veldig vanlig så prøv å slapp av. Anonymous poster hash: 816bb...8a6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Vanlig er det nok ja. Men det kan tyde på at du har et begynnende fremfall av skjedeveggen. Jeg hadde rectocele, som betyr at det er en svakhet i bakre skjedevegg som gjør at den buler ut. Hadde slike symptomer som du beskriver. Det ble korrigert Vha en enkel operasjon. Så søk hjelp hvis det plager deg i hverdagen Anonymous poster hash: 1f3c2...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå