Gå til innhold

oioioi... ser ut som det er slutt mellom meg og bf.....:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har slitt lenge med forholdet vårt... men aldri komt noen vei. Nå i kveld tok jeg det opp på nytt og ville snakke om oss. Jeg sa nå rett ut att jeg ikke orker å ha det slik lenger og att mine følelser er helt vekke...:/

Han ble kjempelei seg (slik han har blitt hver gang vi snakker om det) og nå gikk han bare å la seg.. Såååå... hva gjør jeg nå??? Hvordan går jeg fram?

Vi har 2 barn og leilighet sammen..... Så det er ikke bare bare dette her... :( :( 

Anonymous poster hash: 05f6d...123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parterapi?

Jeg håper dere finner sammen igjen og at dette løser seg for dere. Klem

Anonymous poster hash: 52643...697
Skrevet

ja jeg tenker å kanskje ta han med til familievernkontoret.. For å uansett finne ut av det enten det blir sånn eller slik... HI

Anonymous poster hash: 05f6d...123
Skrevet

Masse lykke til

Klem

Anonymous poster hash: 77a27...117

Skrevet

Følelsene mine er nesten borte for mannen min de også. Hva annet kan man forvente etter 10 år? Jeg er jo glad i ham på en måte, men forelskelsen er jo vekk. Vi krangler ikke og fungerer bra sammen i hverdagen, derfor velger jeg å holde sammen med ham, på grunn av barna.

Lurer på om mange i dag tror at de skal være forelsket i år etter år. Det er i de fleste forhold ikke oppnåelig. 

Mitt råd er familievernkontoret, prøv å få det til å fungere for barnas skyld. 

Anonymous poster hash: 43eef...38e
Skrevet

Snakk med en tredjeperson!En fagdyktig person.
Vi har slitt selv.Kranglet 564563 ganger om dagen.
vi snakket en liten time med en kommunikolog denne uken..og vi har ikke kranglet siden..
Det er ikke flaut å snakke med noen utenforstående!
Jeg har aldri gjort noe så bra som dette :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: ceb5b...db4
Skrevet

Følelsene mine er nesten borte for mannen min de også. Hva annet kan man forvente etter 10 år? Jeg er jo glad i ham på en måte, men forelskelsen er jo vekk. Vi krangler ikke og fungerer bra sammen i hverdagen, derfor velger jeg å holde sammen med ham, på grunn av barna.

Lurer på om mange i dag tror at de skal være forelsket i år etter år. Det er i de fleste forhold ikke oppnåelig.

Så etter 10 år kan man forvente at følelsene er borte? Jeg har vært sammen med min mann i 11 år, og det er fremdeleste følelser i bildet. Det kribler i magen når jeg ser på han, vi kysser og klemmer på hverandre flere ganger om dagen og har det rett og slett kjempe bra sammen :-) så man kan forvente det etter 10 år ++ og :)

Anonymous poster hash: d5611...88c

Skrevet

Så etter 10 år kan man forvente at følelsene er borte? Jeg har vært sammen med min mann i 11 år, og det er fremdeleste følelser i bildet. Det kribler i magen når jeg ser på han, vi kysser og klemmer på hverandre flere ganger om dagen og har det rett og slett kjempe bra sammen :-) så man kan forvente det etter 10 år ++ og :)

Da er du nok veldig heldig og det skal du være glad for. 

Skrevet

Tror det er ganske vanlig å ha følelser etter 10 år altså......etter 20 og 30 også hvis man har funnet den rette.

Anonymous poster hash: a2ce4...105
Skrevet

Da er du nok veldig heldig og det skal du være glad for. 

Slik har jeg det med mannen min ogsaa, og vi har rundet ti aar. Jeg tror ikke det er saa uvanlig om man er en god match.

Anonymous poster hash: 4e6b2...f7f

Skrevet

Prøv terapi, fungerer ikke det så har dere iallefall prøvd. Men vet om mange som har fått god hjelp på familievernkontoret og klart å finne tilbake til hverandre igjen. Vi har vært sammen i 10 år, er fortsatt forelsket i mannen min, vi kysser erter og klemmer på hverandre mange ganger daglig. Gir hverandre komplimenter og koser oss sammen. Masse sex har vi også, selv om det har vært mer labert i perioder mens barna var veldig små. Så om man har funnet den rette så bør man virkelig ha slike følelser etter 10 år. 

Anonymous poster hash: 9604c...abd
Gjest lillehi
Skrevet

Har ikke noen gode råd for dette med kjærlighet er jeg veldig dårlig på, men vil bare sende deg en klem og ønske deg lykke til😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...