Gå til innhold

Jobber alle dere 100%?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler av og til d hadde vært nok m 80 jeg, men har bare ett barn enda og vil trappe ned når nestemann kommer. Prøver til høsten :) misunnelig på de som jobber litt mindre i denne hektiske perioden.. Men men... Vi har ikke best betalte jobber som ped leder og tømrer..

 

Anonymous poster hash: c9558...afc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber 70%, fri en dag og litt kortere dager resten av uken.

 

Har fire barn da, og en mann som jobber mer enn 100% i egen bedrift.



Anonymous poster hash: 8684d...390
Skrevet

Jobber 40%, studerer deltid i tillegg.

Har tre barn.

Jobbet 100% frem til minste ble født, og valgte å redusere stillingen når jeg startet igjen, veldig godt.

 

Anonymous poster hash: 507df...dcc

Skrevet

Har gått opp til 80%.  Byrja på 60% etter nr 2, men syntes det vart litt lite etter kvart.  Minste er 3 år, og synes det er deilig å kunne få ein ekstra fridag saman me ungane.  Av og til e dei rett nok i bhg nokre timar, om eg har andre ærend.



Anonymous poster hash: 99b06...eaf
Skrevet

Jobber 100 % ja, i likhet med de fleste jeg kjenner.

 

Er avhengig av to inntekter, dyrt å bo her.

 

Anonymous poster hash: 4992b...eeb

Skrevet

Jeg jobber ca 80% og studerer 75%.. Er alene, så jeg har ikke noe valg egentlig :P

 

Gleder meg til jeg er ferdig med skole, da blir det "bare" 100% :)

Skrevet

Jeg jobber 80%. Har gjort det i 10 år og synes det er supert! Har fire barn ;-)

 

Anonymous poster hash: 104e8...b3e

Skrevet

Jobber 80% og tar et heltisstudie i tillegg. Er ferdig til våren og det skal bli godt. Begynner å jobbe 100% i august.



Anonymous poster hash: 1b8bb...f2a
Skrevet

96 pr. studerer 50. 2 barn, mannen på sjøen :/ håper jeg står!

 

Anonymous poster hash: 69924...950

Skrevet

Føler av og til d hadde vært nok m 80 jeg, men har bare ett barn enda og vil trappe ned når nestemann kommer. Prøver til høsten :) misunnelig på de som jobber litt mindre i denne hektiske perioden.. Men men... Vi har ikke best betalte jobber som ped leder og tømrer..

 

Anonymous poster hash: c9558...afc

Nei er vel mer 130 :)

 

Anonymous poster hash: 29bcf...2a3

Skrevet

Ja

 

Anonymous poster hash: 3e9eb...1f0

Skrevet

Ca 130% tipper jeg.

Har 3 barn, men med svært fleksibel arbeidstid og full likestilling i heimen, så går det helt fint ;-)

 

Anonymous poster hash: fe502...1f1

Skrevet

Jobber 100% ja, og samboer studerer 100%. Har ett barn, og ingen planer om å redusere stillingen.

Skrevet

130 % godt betalt jobb. Mannen steller hjemme. Kaker får vi kjøpt i butikken...

 

Anonymous poster hash: e0f11...5ad

Skrevet

Får betalt for ca 102 %, jobber en god del mer.

 

Anonymous poster hash: 8db21...641

Skrevet

Jobber 100% turnus i helsevesnet. Turnusen gir meg mulighet til å minst ha en hel hverdag fri hver uke (må ofre hver 4.helg til jobbing), men det gjør en kjempeforskjell for meg. Det er så deilig å ha en dag alene hjemme til å ta huset ++ mens barna er på b.hage/skole. Jobbet fullt på kontor tidligere, men det føles definitivt som om jeg jobber mindre nå med denne turnusen og det gir meg mye mer overskudd :-)

 

Anonymous poster hash: a58d9...b69

Skrevet

Jobber 100 % ja. Er alenemor

 

Anonymous poster hash: 724d1...eaa

Skrevet

Jobber 115 % som lege på sykehus. Tre barn, nr fire på vei!

 

Anonymous poster hash: 5c25a...a13

Skrevet

Her jobber begge 100%, tre barn. Har bestandig jobbet 100%. Tror det er hardt å jobbe fullt igjen om en har jobbet redusert ei stund.

 

Anonymous poster hash: f73e0...7a7

Skrevet

Jobber 100%. Kan ikke tenke meg å gjøre noe annet.

Skrevet

Før trodde jeg det var noe alle kvinner med respekt for seg selv måtte, da jobbet jeg selvfølgelig 100% og sa det med stor stolthet. Nå sier jeg med enda større stolthet at jeg jobber 50% og i tillegg har god tid til en masse som er viktig for meg, men som jeg ikke får betalt for i penger;) Har ennå til gode å møte en som i sine siste dager angrer på at de ikke jobbet mer,-heller motsatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...