Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Føler av og til d hadde vært nok m 80 jeg, men har bare ett barn enda og vil trappe ned når nestemann kommer. Prøver til høsten misunnelig på de som jobber litt mindre i denne hektiske perioden.. Men men... Vi har ikke best betalte jobber som ped leder og tømrer.. Anonymous poster hash: c9558...afc
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Jobber 70%, fri en dag og litt kortere dager resten av uken. Har fire barn da, og en mann som jobber mer enn 100% i egen bedrift. Anonymous poster hash: 8684d...390
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Jobber 40%, studerer deltid i tillegg. Har tre barn. Jobbet 100% frem til minste ble født, og valgte å redusere stillingen når jeg startet igjen, veldig godt. Anonymous poster hash: 507df...dcc
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Har gått opp til 80%. Byrja på 60% etter nr 2, men syntes det vart litt lite etter kvart. Minste er 3 år, og synes det er deilig å kunne få ein ekstra fridag saman me ungane. Av og til e dei rett nok i bhg nokre timar, om eg har andre ærend. Anonymous poster hash: 99b06...eaf
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Jobber 100 % ja, i likhet med de fleste jeg kjenner. Er avhengig av to inntekter, dyrt å bo her. Anonymous poster hash: 4992b...eeb
mamma_bergen Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Jeg jobber ca 80% og studerer 75%.. Er alene, så jeg har ikke noe valg egentlig Gleder meg til jeg er ferdig med skole, da blir det "bare" 100%
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Jeg jobber 80%. Har gjort det i 10 år og synes det er supert! Har fire barn ;-) Anonymous poster hash: 104e8...b3e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Jobber 80% og tar et heltisstudie i tillegg. Er ferdig til våren og det skal bli godt. Begynner å jobbe 100% i august. Anonymous poster hash: 1b8bb...f2a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 96 pr. studerer 50. 2 barn, mannen på sjøen :/ håper jeg står! Anonymous poster hash: 69924...950
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Føler av og til d hadde vært nok m 80 jeg, men har bare ett barn enda og vil trappe ned når nestemann kommer. Prøver til høsten misunnelig på de som jobber litt mindre i denne hektiske perioden.. Men men... Vi har ikke best betalte jobber som ped leder og tømrer.. Anonymous poster hash: c9558...afc Nei er vel mer 130 Anonymous poster hash: 29bcf...2a3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 Ca 130% tipper jeg. Har 3 barn, men med svært fleksibel arbeidstid og full likestilling i heimen, så går det helt fint ;-) Anonymous poster hash: fe502...1f1
Cat_Woman Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 Jobber 100% ja, og samboer studerer 100%. Har ett barn, og ingen planer om å redusere stillingen.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #16 Skrevet 9. mars 2014 130 % godt betalt jobb. Mannen steller hjemme. Kaker får vi kjøpt i butikken... Anonymous poster hash: e0f11...5ad
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #17 Skrevet 9. mars 2014 Får betalt for ca 102 %, jobber en god del mer. Anonymous poster hash: 8db21...641
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Jobber 100% turnus i helsevesnet. Turnusen gir meg mulighet til å minst ha en hel hverdag fri hver uke (må ofre hver 4.helg til jobbing), men det gjør en kjempeforskjell for meg. Det er så deilig å ha en dag alene hjemme til å ta huset ++ mens barna er på b.hage/skole. Jobbet fullt på kontor tidligere, men det føles definitivt som om jeg jobber mindre nå med denne turnusen og det gir meg mye mer overskudd :-) Anonymous poster hash: a58d9...b69
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Jobber 100 % ja. Er alenemor Anonymous poster hash: 724d1...eaa
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Jobber 115 % som lege på sykehus. Tre barn, nr fire på vei! Anonymous poster hash: 5c25a...a13
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #22 Skrevet 10. mars 2014 Her jobber begge 100%, tre barn. Har bestandig jobbet 100%. Tror det er hardt å jobbe fullt igjen om en har jobbet redusert ei stund. Anonymous poster hash: f73e0...7a7
SuperFries Skrevet 10. mars 2014 #23 Skrevet 10. mars 2014 Jobber 100%. Kan ikke tenke meg å gjøre noe annet.
magica fra tryll Skrevet 10. mars 2014 #25 Skrevet 10. mars 2014 Før trodde jeg det var noe alle kvinner med respekt for seg selv måtte, da jobbet jeg selvfølgelig 100% og sa det med stor stolthet. Nå sier jeg med enda større stolthet at jeg jobber 50% og i tillegg har god tid til en masse som er viktig for meg, men som jeg ikke får betalt for i penger;) Har ennå til gode å møte en som i sine siste dager angrer på at de ikke jobbet mer,-heller motsatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå