Gå til innhold

Chartertur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bestiller dere? Star tour, ving, Apollo ??? tips til flere

Anonymous poster hash: 1587e...8c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor vi skal ... Ser på helheten; reisemål, hotell, beliggenhet, pris, leilighetstype, flytider, størrelse på basseng. Det ene selskapet er like bra som det andre. Solia er også et alternativ, og Detur og Nazar til Tyrkia. Jeg har reist med alle disse unntatt Nazar, og alle de du nevner. Kan ikke si at jeg merker noen forskjell.

Men det vi liker best er å leie leilighet privat og reise med rutefly. Billigere og bedre! Nå skal det sies at vi ikke liker store hotellmaskiner All Inclusive, og ikke bruker barneklubber. Så er vel ikke typiske charterturister. Men hvis det er praktisk og prisen er grei, reiser jeg gjerne charter.

Anonymous poster hash: e845b...221

Skrevet

Jeg vil gjerne reise charter da jeg er "ny" på dette. Samtidig så har reisefølget (samt meg) klart å bli syk på turene, og da er det veldig kjekt med noen fra f.eks Startour som kan komme og hjelpe til med leger osv (som ellers kunne være klundrete) om en reiser privat... :) Men nå har jeg aldri reist privat, så kan jo være at charter bare er en sikkerhet for meg pågrunn av at det er "kjent" :)

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg har reist med flere, men ender alltid opp med Apollo uten at jeg klarer å si hvorfor, det bare blir sånn :) 

Anonymous poster hash: 86079...e3c
Skrevet

Ingen grunn altså.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...