Gå til innhold

Flere som har problemer med Easywalker vognene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med at håndtaket plutselig løsner og faller av, bakhjulene tåler ikke å bli trillet på annet enn asfalt, da løsner festene og de faller av, fotbrettet kan ikke justeres lenger..

Har kjøpt den via babyjungle, så skal selvfølgelig kontakte de og klage.

Lurer bare på om flere har problemer med disse vognene, eller om jeg bare har vært uheldig :)



Anonymous poster hash: 676f3...056
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det hørtes ikke bra ut! Vi har ikke easywalker men tfk og har aldri hatt slike problemer. Kan da ikke være vanlig det?

 

Anonymous poster hash: 19c11...bad

Skrevet

Jeg har søskenvogna fra easywalker, og den har fått hard medfart til tider uten å ta skade av det.

 

Anonymous poster hash: 874d7...b78

Skrevet

Har easywalker sky fra 2010 , og null problem. Beste vogna vi har hatt....

 

Anonymous poster hash: 77cd6...c0a

Skrevet

Da er det nok bare jeg som har hatt skikkelig uflaks.. Tusen takk for svar!

 

Anonymous poster hash: 676f3...056

Skrevet

Ingen problemer her, håndtaket må strammes innimellom, men det er ikke noe stort problem. Babyjungle er forøvrig veldig behjelpelige!

 

Anonymous poster hash: d9791...d0d

Skrevet

Vi har easywalker qtro fra 2011.

Fotbrettet "hopper" fort av slik at det ofte faller ned.

Hadde problemer med forhjulene, som falt av pga slitte deler ved festene. Vi kjøpte nye hjul,fester og skruer gjennom babyshop. Betalte under 200 kr og nå er vogna helt perfekt :D

 

 

Anonymous poster hash: ce1dc...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...