Gå til innhold

Sex og forelskelse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg begynner å bli gal, etter noen måneder er jeg fremdeles like om ikke mer forelsket i mannen jeg tror er the BIG one...

Etter og ha levd i et kaldt forhold i altfor mange år var jeg sikker på at jeg i 20 års alderen var ferdig med sex og alt som het nærhet, dette var jo fordi jeg og x ikke var rett for hverandre i det hele tatt. Jeg ble faktisk kald og ikke interessert i sex i det hele tatt.

Nå derimot har jeg sex på en måte jeg aldri har hatt før, det er helt vilt. Kan ha sex 2-4 ganger på noen timer, og jeg visste ikke at sex kunne være så fint...

Vi kan kysse i timesvis, stryke kose og ha sex...eneste jeg tenker på er kroppen hans og sex. normalt? hehe. fytti så deilig det er å være forelsket, og fint å vite at man faktisk liker sex når man finner den rette som man matcher med både psykisk og fysisk........

Anonymous poster hash: 81b69...ff3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt - nyt det :)

Anonymous poster hash: adfec...ee4
Skrevet

Du er helt normal :)

Så fint for deg at du har funnet noen du trives godt med, på alle måter ;)

Skrevet

Ja etter og ha hatt sex fordi jeg "burde" siden jeg var i et forhold og alt var kaldt og livløst, er dette helt fantastisk, kjemien er helt utrolig. Det er nesten klisje, som vi er 1 person........matcher på alle måter.

Takk:))

Skrevet

Et sånt forhold har jeg også fått etter 9 år i et "dødt" ekteskap.. Det er så himla mye passion og fantastisk sex at det nesten går rundt for meg !

Skjønner godt hva du mener med det du beskriver! Nyt det!!! Er ikke alle som er så heldige at de får oppleve noe så FANTASTISK!!!!!

Anonymous poster hash: e367b...0ef

Skrevet

Et sånt forhold har jeg også fått etter 9 år i et "dødt" ekteskap.. Det er så himla mye passion og fantastisk sex at det nesten går rundt for meg !

Skjønner godt hva du mener med det du beskriver! Nyt det!!! Er ikke alle som er så heldige at de får oppleve noe så FANTASTISK!!!!!

Anonymous poster hash: e367b...0ef

Takk og i like måte!!:) Enig som du sier, det sier jeg og kjæresten min også, vi er heldige. Får bare nyte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...