Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Er det noen som vet hvilke understell en kan klikke britax-bilstol på? Anonymous poster hash: 6841a...0de
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Brukte en del tid på å finne det ut selv med prøving av adapeter o.l. i butikk. TIl slutt fant jeg ut at jeg måtte kjøpe Britaxvogn + adapter til Britax Shr ll iverfall... Litt mer inviklet ordning enn hva jeg skulle ønskt, men vogna var god ivertfal :-) Anonymous poster hash: c9436...666
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Brukte en del tid på å finne det ut selv med prøving av adapeter o.l. i butikk. TIl slutt fant jeg ut at jeg måtte kjøpe Britaxvogn + adapter til Britax Shr ll iverfall... Litt mer inviklet ordning enn hva jeg skulle ønskt, men vogna var god ivertfal :-) Anonymous poster hash: c9436...666 Takk for svar! Tenkte å kjøpe en vogn nr2/reisevogn til dette bruket, vet du hvilken britaxvogn som i såfall egner seg best som dette og som tar liten plass i bagasjen? Anonymous poster hash: 6841a...0de
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Nye Britaxseter passer desverre ikke det adapteret til. Har City Cross selv, og gjett om vi svettet i butikken der vi var sikre på at det skulle passe, men ville sjekke for sikkerhetsskyld :-) Fant all informasjon på Britax sine nettsider, det er forskjellige vogner du kan kjøpe. Men du trenger et adapter til disse også altså! Vi kjøpte Britax B-agile, og ved bruk til å sette setet på var det genialt. Lett og enkel vogn. Om enn med et litt høyt tyngdepunkt, men man kjører jo ikke barnevognrace med en slik heller ;-) Kjempeenkel å både folde opp og ned syns jeg, men har ikke voldsom erfaring. Og med selve sittedelen på tar den veldig liten plass i bilen :-) Anonymous poster hash: c9436...666
mammantiltrulte Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Har tfk både twist og bugster sol. I har adapter til Britax stol til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå