Masekråka! Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 krabbet da hun var 4 mnd, reiste seg opp etter møbler og gikk rundt bordet da hun var 6 mnd, gikk da hun var 10 mnd. Nå er hun 12 mnd og hun sier mange mange ord. Har selv en datter på 11 mnd som var tidlig ute, men ikke sånn som fadderbarnet mitt. Lurer nesten på om hun blir neste einstein Er det ikke veldig tidlig?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 krabbet da hun var 4 mnd, reiste seg opp etter møbler og gikk rundt bordet da hun var 6 mnd, gikk da hun var 10 mnd. Nå er hun 12 mnd og hun sier mange mange ord. Har selv en datter på 11 mnd som var tidlig ute, men ikke sånn som fadderbarnet mitt. Lurer nesten på om hun blir neste einstein Er det ikke veldig tidlig? Jo det er veldig tidlig. Veldig flink 😊 Anonymous poster hash: 8597c...53f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Hehe, så morsomt. Barn er så ulike Min førstefødte reiste seg også opp etter møbler da han var seks mnd, og turnet heftig i tiden før det. Han var dog mye tregere med språket - men hadde et veldig tydelig kropsspråk før han begynte å jabbe som en foss Nestemann tok det hele mye roligere, det syns jeg var deilig - når kroppen utvikler seg fortere enn hodet blir det litt mye knall og fall. Anonymous poster hash: 833c9...1e1
Masekråka! Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2014 Hehe, så morsomt. Barn er så ulike Min førstefødte reiste seg også opp etter møbler da han var seks mnd, og turnet heftig i tiden før det. Han var dog mye tregere med språket - men hadde et veldig tydelig kropsspråk før han begynte å jabbe som en foss Nestemann tok det hele mye roligere, det syns jeg var deilig - når kroppen utvikler seg fortere enn hodet blir det litt mye knall og fall. Anonymous poster hash: 833c9...1e1 Ja veldig morsomt Hun er så lita og nett, så det var veldig spesielt å se henne gå ordentlig når hun var 10 mnd Hun er veldig flink, har vært så og si null knall og fall. Datteren min som prøver å herme derimot... der blir det litt knall og fall
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Mi jente har og vært veldig fremme motorisk og er mye lengre i utvikling enn andre på hennes alder. Ho gikk også når ho var 10mnd og hoppet ordentlig med samlede bein ved 14mnd. Men her har språket hengt igjen litt, ho er nå straks to og sier litt men ikke mye. Har smått begynt å løsne de siste ukene. Blir spennende å se om lillesøster blir like frempå. Anonymous poster hash: c9512...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå