Gå til innhold

Bloggfruer er underbetalt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse såkalte toppbloggerne... Tjener mye, men i forhold til hva de egentlig utleverer og byr på er de underbetalt. Selv om ansiktene til barna skjermes vet man skremmende mye om barnets helse, omgivelser, opplevelser og familie. Hva de får til barselgaver, julegaver, hva som serveres i barnedåp, bursdagsselskap, hvordan invitasjonen ser ut og hva man selv og  barnet har på seg.  Jeg skjønner ikke at tilsynelatende oppegående voksne foreldre velger dette livet for ungene sine. At de velger denne karrieren for seg selv. Det blir noe stakkarslig over det hele. At man danderer og liner opp sine egne og familiens antrekk, sin egen middag, hva man pakker når man drar på tur, hva man får i gaver av sine ektefeller, venninner og familie.. Drar frem kameraet sitt, og styrer og redigerer I etterkant. Blir bloggerne avhengige av det de driver med? Mister de egentlig følelsen av at det er tusener av mennesker som følger grådig med og tolker og lagrer detaljer om deres liv? 

Hva slags bekreftelse er de ute etter?

Anonymous poster hash: 2da2f...5e6

Anonymous poster hash: 97834...b46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de er overbetalte. De skulle på ingen måte hatt så mye penger for å utlevere ungene sine på den måten de gjør, det er så dårlig gjort at jeg blir provosert bare av å skrive det. Jeg syns det er bra at de skjermer ansiktene, men når de legger ut om alt mulig annet i barnas liv, hjelper det ikke stort. Hadde mamma skrevet alle disse tingene om meg i et medie som leses av flere titusener, hadde jeg aldri tilgitt henne.

Anonymous poster hash: dfe63...188

Skrevet

Jeg lurer på om de angrer litt jeg, innimellom....?

Anonymous poster hash: 97834...b46
Skrevet

Jeg tror faktisk at det er ganske avhengighetsskapende - det blir noe de tenker på 24 timer i døgnet, har alltid kameraet klart, og planlegger hvordan de skal utføre alle dagens gjøremål slik at det ser best mulig ut på bilde, hvordan de skal formulere seg osv. Ikke akkurat en 8-16 jobb. Og nei, ikke noe jeg ville valgt for meg selv, eller familien!

Skrevet

Underbetalt?

Nope, de er svært overbetalt. Pinlig og latterlig at det skal være mulig å tjene penger på å tjatre om glansbildene de dikter opp på nett.

Anonymous poster hash: d2879...ecc

Skrevet

Hva får de betalt da? Hvor mye tjener de ?

Anonymous poster hash: 94cbc...632

Skrevet

jeg lurer også på hva de faktisk får betalt..

Anonymous poster hash: 31442...fe2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...