Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hei! Lar dere barne gå fra det ene til det andre inne uten å rydde opp etter seg. Om barnet først tegner for så å springe videre til legoen. Må de rydde tegnesakene først? Jeg har to barn på 6 og 7 år og føler de springer fra det ene til det andre uten å rydde noe. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 1a56b...77c
Honningmelon Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Ja, de må rydde opp det de driver med før de drar fram noe annet.
Klønemor Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Du burde vel begynt med rydderegler for flere år siden, men bedre seint enn aldri! Med mindre du elsker å rydde hele dagen da.. Jeg hadde aldri gidda det iallfall, så her slår vi to fluer i en smekk; ungen lærer å rydde opp etter seg selv og at vi voksne ikke er personlige tjenere, og vi voksne slipper å rydde hele dagen;) supert!
Steget Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Her får tegnesaker og perler ligge framme på kjøkkenbordet, til det skal spises. andre leker må ryddes bort hvis hun vil begynne ned noe annet. ikke alltid så populært,men sånn er det bare..
PeppaPig Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Hvis hun leker på stua eller kjøkkenet må hun rydde opp før hun begynner med noe nytt. Hvis hun leker på rommet sitt trenger hun ikke rydde før kvelden, men jeg oppfordrer henne til å rydde etter hver ting hun leker med. Hun er 4.5 år og har null problemer med dette. Mannen min er en annen historie, han lærte aldri å rydde når han bodde hjemme så jeg har litt mer å jobbe med der
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Min er tre og rydder opp etter seg mellom aktivitetene. Noen ganger blir jo ting liggende, men da er det bare å minne han på det så rydder han. Er bare å ha rutiner, så blir det en selvfølge:) Anonymous poster hash: c0736...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå