Gå til innhold

Hvordan bli kvitt en date???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dumpet han flere ganger! Har vært klar tale

Men han gir seg ikke å verken ringe eller sende sms

Han gir meg bare fæle følelser :(

 

Jeg kan desverre ikke blokkere med denne tlf

 

Anonymous poster hash: 7a40b...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la være å svare

Skrevet

Du klarer vel å se at det er han som ringer?

Jeg ville sluttet å ta tlf når han ringer og ikke svart på sms når han ikke tar nei for et nei.



Anonymous poster hash: c54bb...c93
Skrevet

Jeg hater å være uhøflig :( og er redd for å få kjeft

Hi

 

Anonymous poster hash: 7a40b...bb6

Skrevet

Ikke ta telefonen, ikke svar på sms! 

Det er ikke uhøflig når du har gikk klar beskjed

Skrevet

Det skulle du tenkt på før du gikk til sengs med han..



Anonymous poster hash: c6756...153
Skrevet

Bare ignorer han. Da gir han seg til slutt.



Anonymous poster hash: e1f5c...822
Skrevet

Huff ja.. Han ringer ofte når jeg er på jobb og.

Og da vet han at jeg blir stresset...

Hi

 

Anonymous poster hash: 7a40b...bb6

Skrevet

Jeg hater å være uhøflig :( og er redd for å få kjeft

Hi

 

Anonymous poster hash: 7a40b...bb6

 

Du hater å være uhøflig - men hvor høflig er han mot deg når du har sagt til ham at du ikke ønsker mer kontakt og han bare fortsetter å kontakte deg?

Det han gjør nærmer seg trakassering.

 

Du skriver at du har dumpet han flere ganger - vil det si at til tross for at du tidligere har sagt at det er slutt, så har du tatt ham tilbake?

I så fall så fortsetter han nå fordi han vet det har fungert tidligere - og da er du skyld i det selv.

 

Hvis du virkelig vil bli kvitt ham så må du være tydelig nok, si at du mener det og at du ikke ønsker noe som helst kontakt, at han skal slutte å ringe og tekste deg. Du må være så tydelig hvis du tidligere ikke har vært tydelig nok. Og hvis det er slik at du ikke har tatt ham tilbake flere ganger, at du mente at du har sagt det til ham flere ganger - ja, da trakasserer han deg og da må du også være tydelig nok nå.

 

Du har et valg, fortsette å bli plaget av en mann du ikke ønsker noe mer med å gjøre fordi du er redd for å være uhøflig og redd for å få kjeft.

Eller være så tydelig at han ikke kan misforstå, risikere å bli sett på som uhøflig og risikere å få "kjeft", men bli kvitt ham?

 

Hvis han ikke slutter så skriver du til ham at det han driver med er trakassering og at hvis han ikke slutter så må du ta saken videre. Slutter det ikke da så er det anmeldelse.

 

Anonymous poster hash: 23641...dfe

Skrevet

Er du redd for å få kjeft??? Er han faren din? Er ikke du et voksent menneske?? Kjefter han??

 

Be han ryke og reise og aldri kontakte deg mer,jeg kan ikke fatte hvor vanskelig DET skal være? Dilledalle fungerer ikke,ser du.



Anonymous poster hash: a1b8c...655
Skrevet

Er og pga vi har barn på samme skole :(

Blir litt kleint :(

Hi

 

Anonymous poster hash: 7a40b...bb6

Skrevet

Er og pga vi har barn på samme skole :(

Blir litt kleint :(

Hi

 

Anonymous poster hash: 7a40b...bb6

Huff der dreit du i eget reir.

 

Men du må bare skutte å svare han og håpe du slipper å treffe han på skolen.

Ikke ha sex med folk på skolen, bhg osv til ungene. Helst ikke med noen fra jobb heller.

 

Anonymous poster hash: c54bb...c93

Skrevet

Du skriver en sms om at du ikke vil treffe ham mer, og hvis han ikke slutter å ringe deg, så vil du politianmeldelse.

 

Anonymous poster hash: 48f74...2e4

Skrevet

Det er vel mer flaut å "avvise" ( i hermetegn) en fyr enn å gi klar tale? 



Anonymous poster hash: a1b8c...655
Skrevet

Du får si at du har fått i deg ny kjæreste da....



Anonymous poster hash: bf652...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...