Gå til innhold

Gravid - farging av hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farger dere håret under graviditeten?

jeg er 24 uker på vei, og håret ser ikke bra ut.. men vil jo ikke ta noen sjanser heller. pleier å bruke en som vaskes ut etter 8 uker.

burde kanskje gå til frisør, men har egentlig ikke råd..

er det noen merker som er bedre å bruke enn andre? har litt grått hår som må dekkes.

Anonymous poster hash: a48d4...1f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid med nr to og har farget håret under begge svangerskap. Hørte med jordmor første graviditet og hårfarging var ingen problem..

Anonymous poster hash: 82df5...48d
Skrevet

Alle sider jeg har lest sier at det er lov å farge håret når man er gravid. Jeg har ennå ikke gjort det selv men begynner å bli på tide. 😜

Anonymous poster hash: 2abb3...f99

Skrevet

Farget håret gjennom begge svangerskapene. Sjekket opp at det ikke skulle være skadelig.

Anonymous poster hash: 27568...a12
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 0b72d...140

Skrevet

Så lenge du farger håret hos frisør :)

Skrevet

Håret er dødt og på utsiden av kroppen din så kjør på👍

Skrevet

Hårfarging har de nylig funnet ut at det er INGEN problem med. Det skader ikke fosteret, så det høres lovende ut for meg også i nær framtid! :D

Anonymous poster hash: c06fc...657
Skrevet

Jeg gjorde det ikke selv. Men skal visstnok gå bra. Går jo an å bruke en uten ammoniakk. 

Skrevet

Så lenge du farger håret hos frisør :)

Kan gjøre det hjemme også.

Anonymous poster hash: 27568...a12

Skrevet

takk for svar! tror jeg er nødt til å gjøre det. skal ut og se etter farge i morgen, kan spørre litt i butikken også.

Anonymous poster hash: a48d4...1f6

Skrevet

Var det ikke nettopp en sak i vg hvor de advarte mot å bruke hjemmefarging i graviditeten?

Anonymous poster hash: 2b38e...17f

Skrevet

Vi anbefaler at Du bruker minicolor. Dette fordi den er uten amoniakk. Ellers advares det mot å farge håret fordi at fargen kan slå feil ut, bli grønnaktig o.l. Men har jobbet som frisør i 8 år å ikke merket noe til det.

Farget også selv håret med bleiking og vanlig farge uten at det ble noen skade av dette.

Anonymous poster hash: 10824...e30

Skrevet

Vi anbefaler at Du bruker minicolor. Dette fordi den er uten amoniakk. Ellers advares det mot å farge håret fordi at fargen kan slå feil ut, bli grønnaktig o.l. Men har jobbet som frisør i 8 år å ikke merket noe til det.

Farget også selv håret med bleiking og vanlig farge uten at det ble noen skade av dette.

Anonymous poster hash: 10824...e30

Dette stemmer. Og er ikke sikkert håret tar fargen heller. Farget ikke som sagt mitt hår som gravid, men rett etterpå. Og det tok ikke farge omtrent i det hele tatt. Noe jeg ikke opplever til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...