Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Skal på gastroskopi til uken og gruer meg noe helt forferdelig!!! Anonymous poster hash: b54e1...521
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Det er fort gjort Gjort det mange ganger..du må regne med å brekke deg endel, men prøv å puste rolig gjennom nesen og tenke på noe annet, så går det fort Det er ikke vondt, bare ubehagelig å brekke deg gang på gang. Du får en sånn bedøvelsespray i svelget først slik at du ikke har like mye følelse nedover der, men du kommer nok til å brekke deg likevel. You can do it, det er ikke SÅ ille Anonymous poster hash: 19331...ac2
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Det er ikke behagelig, men det går fort! jeg lukka øynene og gapte, og fokuserte på å puste gjennom nesa! Var ferdig på et par minutter.. Brakk meg litt, men det gikk fint! You can do it! Bare lukk øynene og gap så er du ferdig før du vet ordet av det! Anonymous poster hash: 86bf1...4cc
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Det er ubehagelig, men går fort over og er ikke vondt:) Lykke til:) Anonymous poster hash: 3e901...b04
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Tror dette er veldig avhengig av personligheten din. Jeg ble hysterisk, mens andre jeg kjenner har tatt det med største ro. Jeg slo etter sykepleierne og ble dopet ned så mye at jeg ikke husket noenting av det etterpå greit å vite at man KAN reagere sånn, så man ikke får sjokk om man ikke skulle synes det er helt greit. Husk at selv i verste fall (som jeg må sies å være)går det bra og du får hjelp (beroligende). Anonymous poster hash: eb097...1ff
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Konsentrer deg om pusten. Det er ubehagelig, men heldigvis fort gjort. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 84646...bd1
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Ba om drugs før seansen og ble så lost at jeg ikke husker noe den dag i dag:-)
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Gjort det flere ganger og det er ikke så ille. Ubehagelig ja, men det varer kun noen minutter😀 Lykke til, det går så fint så😀
NormaJean Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Be om litt beroligende. Jeg har gjort uten og neste gang blir det med, hehe. Spesielt når legen skulle ta biopsi ned i tynntarmen , så greide jeg ikke å slutte å brekke meg da det ble mye "fikling" og opp og ned meg scopet. Utrolig ubehagelig. Pustet så godt jeg kunne, og prøvde å fokuserer og slappe av. Men ble mye brekning dessverre, og det gjør det bare mer ubehagelig. Men hvis du kaver deg opp blir det bare verre, prøv og slapp av og jobb deg igjennom det.
IceNose Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Det er ubehagelig men det tar ikke mange minuttene.Lukke øynene,slapp av og pust godt med nesen.Pust rolig Det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå