Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jeg er ulykkelig gift på 7. året. Leter hardt etter grunner til å bli, men finner ingen annen grunn enn de to barna våre. Det i seg selv er ikke nok. Hadde han vært flink med dem og det å flytte ville vært et stort savn.. da kanskje jeg ville følt det annerledes, men nå er dette forholdet bare en belastning. Fortell meg hva ved mannen din som gjør at du blir i forholdet og du elsker ham? Så kanskje jeg kan se noe positivt her... Anonymous poster hash: 99b06...e3a
Pixy Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 At vi har det så utrolig gøy sammen! Og at han er en hverdagshelt. Han beholder roen der jeg friker. Han er så "stødig" og flink med alt han gjør. Kunne ikke tenkt meg et liv uten han. Vi er samboere på 7. Året. Har 3 barn.
Kaklehøna Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Han er: Intelligent Myndig Engasjert Omtenksom En veldig flink pappa Fantastisk i sengen Han får meg til å le, selv på de mørkeste dagene 24/7 så viser han at han elsker meg Han er ryddig Lager mat til meg ❤️ Han er ikke redd for å si meg i mot (tror jeg 😉) Vi kan snakke om alt Osv osv.. ☺️
Ugl@ ruger... Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 At han er den han er, han kan irritere og provosere, men han er samtidig en støtte, min venn, elsker, nærmeste betrodde, den som gjør meg lykkelig og en god far. Han dropper det han har i hendene hvis det er noe med barna eller meg, setter oss forran alt annet.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Skal vi se. Har mest lyst til å si `ikke noe`, men noe skal jeg nok klare å grave frem, under all dritten: Intelligent Finner løsninger på dem meste Handy Flink med barna Flink til å lage mat Han er fysisk sterk, og det i kombinasjon med at han tenker raskt gjør at jeg vet at han kunne beskyttet meg og barna, mot de fleste farer. - Ergo føler jeg meg trygg når jeg er sammen med ham. Anonymous poster hash: 0f02a...c41
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Utrolig kverrulant og driver meg til vanvidd iblant, men det er faktisk en av tingene jeg liker ved han. Jeg bare elsker hele han egentlig, klarer ikke å sette fingern på noe spesielt. men han har mange gode egenskaper som jeg setter pris på. Han er snill, hjelpsom, omtenksom, liker å kose å stryke på meg (akkurat som jeg liker). Flink til å si at han elsker meg, han er morsom og har samme humor som meg (dette er viktige egenskaper for meg), og er en god samtalepartner.. Vi har samme verdier og livssyn. Samme holdninger og meninger til/om det meste. Endret 9. mars 2014 av Fiskebollerihvitsaus..
Rediken Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Han er den beste mannen jeg vet om, han er Omsorgsfull Ryddig og gjør mye husarbeid Lager middag nesten hver dag En fantastisk og deltagende pappa Alltid snill med meg og barna, null ondskap og egoisme i han! I tillegg er han høy, atletisk, mørk og knallblå øyne så han er ikke akkurat stygg å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå