Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Har enda 6 mnd igjen av barselpermisjon men har begynt å grue meg for å jobbe igjen:( bruker 2 timer hver dag på pendling og husker fra sist at jeg kanskje fikk 2 timer med jenta mi før hun la seg. Bor på landet og jobber i byen. Er ingen stillinger i nærheten jeg kan søke på heller. Er heldig med 100% fast stilling men tiden med barna er mer verdifull. Skal forsøke å jobbe 80 eller 90% en periode hvis økonomien tillater det. Synes jeg har det travelt nå med jenta i bhg 60% og baby hjemme. Hvordan skal jeg rekke over alt når jeg begynner å jobbe? Tidsklemma er noe herk! Kan noen trylle frem en jobb til meg i nærheten? Anonymous poster hash: c9e68...268
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har gått ned til 69 % = 5 timer om dagen. Med reisetiden blir det 7 timer og da går alt så mye bedre Tenker å gå opp i stilling når yngste begynner på skolen. Anonymous poster hash: 7308a...455
frk Nilsen Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Jobber 100% har en time reisevei hver vei. Går helt fint det, men det hadde vært greit med kortere reisevei. Hvis jeg bare gidder å ta lappen så kommer jeg til å merke det på tiden. Da kommer jeg vel ned i ca 35 min hver vei.
Bustetroll Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Fra jeg går ut døra til jeg er påjobb går det litt under 1,5 time. (Selve kollektivturen tar tilsammen 25 min) Vekker vesla kl 6.45, har lekestund, kos og påkledning frem til 7.30. Da går vi ut døra. Bruker ca 20 min til barnehagen (bratt nedoverbakke hele veien, glad jeg har håndbrems) . Kl er 8 da levering er unnagjort, så tusler jeg videre til butikken, kjøper meg en cola zero , så setter jegmeg på venterommet til toget i 10 minutter (liker god tid!) før jeg tar toget til ski, og buss videre derfra. Slutter kl 15, men er aldri hjemme før ca 17, hvis vi er innom butikken (som er nesten hver dag.. Må bli bedre der) ellers er vi hjemme 16.30.Vesla legger seg 17.45... =( Jeg kjenner nå at jeg ønsker bil.. Jeg er livredd alt som har motor, og HATER fart, + at jeg er oppvokst i Oslo og har aldri trengt lapp eller bil, og har aldri ønsket det.. Men nå begynner ejg å kjenne at det trengs.. Veien til ski er jo motsatt av rushen også, og er en ganske grei vei, ikke så skummel Skal nok høre med min bror om han kan kjøre litt med meg nå helgene fremover.. Da vil jeg jo ha 2 timer ekstra tid med barn om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå