Gå til innhold

Vi rakk ikke spise for pappa bare sov..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa har samvær annenhver helg og da er det mye soving.

De gjør ingenting, pappa må slappe av. De må leke ute aleine i et område de ikke

Er kjent i. Han bor 5 mil unna.

Han er bare sur. Idag ville han levere tidlig. Slenger klær og pakk

Ifra seg og sier knapt hadet til ungene. Ene hadde hatt feber, det gadd

Han ikke nevne. Bare skynder seg til bilen.

Han hadde visstnok vært syk denne helga han og, så da var det bare

Soving. Ikke lagd middag på fredag for han var syk.

Han er ikke lett å ha med å gjøre. Jeg er bare bitch og fitte;)alt er min

Feil.

Han har nå sjøl bestemt at han kun har råd å betale 4000 i bidrag.

OK tenkte jeg. Dette er jo også en betent sak mellom oss, så jeg

Går til nav. Ikke har han betalt for forrige mnd heller, men gidder ikke

Purre på han flere ganger.

 

Så til saken; hvor mye skal man gidde å tåle? Kan jeg få time aleine

På famvernkontoret?

Jeg tør ikke si noe om den sovinga, da han garantert kjefter på ungene

For at de har sagt det til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill time til mekling. Jeg hadde ikke sendt barna mine til han igjen!

  • 3 uker senere...
Skrevet

De få gangene jeg er syk så lager ikke jeg heller middag til barnet mitt,men gir han brødskiver istedenfor.

Det går helt fint innimellom,så det hadde jeg overhodet ikke reagert på.

 

At barna leker ute alene derimot hadde jeg tatt veldig alvorlig!

 



Anonymous poster hash: 60eb9...805
Skrevet

DU KAN få time aleine ja på familiekontoret, de vil nok at dere kommer til ny time sammen, og det er sikkert lurt å gjøre av dere, er han vanskelig med å betale bidrag så la Nav ta bidragsinnkrevingen, så får du det du har krav på og du slipper og mase på han, lykke til,god klem <3

  • 1 måned senere...
Skrevet

ja, så viste det seg at pappaen var amfetaminavhengig!!

ikke rart det var mye soving!

så nå er det møter i barnevern etc.

Endelig kan jeg få snakket med noen om alle episodene og vi får hjelp.

Jeg visste at noe var galt, men fikk aldri noen 'bevis'. Så han fiksa det sjøl ved å bli finni på do på jobb og kjørt på legevakta.

huff, så mye som kunne gått galt!!

nå er jeg bare så ubeskrivelig sint!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...