Gå til innhold

guuuud så sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge ungene har hatt overnattingsgjester i natt og vært støynivå til tusen her,ungene sovnet vel i 9 tida og oppigjen 5....

Koselig mens det står på men gud så kjørt man blir..hihi kjenner det er litt godt når det bare er 2 unger her igjen... nå er det sofaen ei stund...

Tips til hva jeg kan lage av mat eller drikke til å våkne litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) opp 5?!??? Huffda! :) 

Litt kaffi og mørk sjokolade er jo yammi! 

Skrevet

Guuuuuuud så sliten vi blir av deg. Nå vet jeg at du bare vil "provosere". Du har lagt ut mange innlegg denne helgen uten særlig mye svar på. Så du gir deg tydeligvis ikke før du får masse kritikk og støttegruppen din kommer

Anonymous poster hash: 1d5b8...582

Skrevet

:) opp 5?!??? Huffda! :) 

Litt kaffi og mørk sjokolade er jo yammi!

Ble mørk kaffe ja:-) våknet litt nå ja:-) klokka 5 ja herlig tidspunkt:-)

Skrevet

Sist 9 åringen hadde overnatting her våknet de før 06.30 på en søndagsmorgen :P begge to kom så fint inn til meg for å si god morgen og gi beskjed om at de gikk i stuen for å se tv.

Ingenting å si på høfligheten nei, men jeg trengte ikke bli vekket for å høre det ;)

Heldigvis sovnet jeg igjen.

Anonymous poster hash: ef63c...027

Skrevet

Det er da ikke akkurat uvanlig å sove lite/våkne tidlig når man har barn? Det er en del av dealen, liksom, det!

Skrevet

Skjønner hva du mener mht støy, man blir utrolig sliten av det. 

Men, ingen symp fra meg når det gjelder tidlig morgen, for her blir jeg nemlig vekket mellom 5-6 hver eneste, bidige morgen av minimannen. ;)

Skrevet

Skjønner hva du mener mht støy, man blir utrolig sliten av det. 

Men, ingen symp fra meg når det gjelder tidlig morgen, for her blir jeg nemlig vekket mellom 5-6 hver eneste, bidige morgen av minimannen. ;)

Haha:-) min sympati går til deg gorilla:-)

Skrevet

Sist 9 åringen hadde overnatting her våknet de før 06.30 på en søndagsmorgen :P begge to kom så fint inn til meg for å si god morgen og gi beskjed om at de gikk i stuen for å se tv.

Ingenting å si på høfligheten nei, men jeg trengte ikke bli vekket for å høre det ;)

Heldigvis sovnet jeg igjen.Anonymous poster hash: ef63c...027

Godt du sovnet da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...