Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Nok en gang siger melankolien innover meg intet har skjedd intet er galt Likevel Den er en gammel kjenning Skal jeg invitere den inn i dag? By på te? Er jo litt uhøflig å skyve den ut døra med makt og låse Orket ikke i dag Vi gikk i stedet sammen til sengs Da jeg stod opp var jeg alene... Trine Meyer Vogsland Anonymous poster hash: 37dd1...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå