Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Følte jeg var bedre, men etter at jeg hadde ubeskyttet sex er jeg verre igjen Blæææ Anonymous poster hash: cf028...7ef
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 har også sopp akkurat nå som ikke vil bort...faans dritt!! Hva gjør du med saken,hva hjelper deg? Anonymous poster hash: d2bc1...9b0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har gått på utallige canesten kurer Sånn svelgetabletter for sopp Har og skjylt meg med eddik vann Har begynt på Homeopat medisin - siste utvei - desperat Hi - du da??? Anonymous poster hash: cf028...7ef
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Kutt ut sukker og produlter med gjær? Anonymous poster hash: 0da39...cfa
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Sånn hadde jeg det og, tror det kom av for mye antibiotika. Kanskje. Uansett, det som skjedde var at det til slutt satte seg i huden. Så nå har jeg det aldri down there lenger, men til gjengjeld har jeg nupper som klør på armer, ansikt og bryst 24/7. Hurra... Har hatt det sånn i noen år nå, men har ikke funnet noe som hjelper. Har ikke fått påvist av lege at det er dette som har skjedd, men det kan ikke være noe annet. Klør også mer etter gjær/sukker. Blir verre av varme. Få det unna mens dere kan! Anonymous poster hash: 45382...b20
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Bare trusler i naturmaterialer!, la dotter gro, sov naken, kvitt deg med alle tettsittende bukser, ingen såpe i underlivet, vask deg med yoghurt og ingen stringtruser. Anonymous poster hash: af629...5ec
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Youghurt?? Nå dunker det der nede og auyu Hi Anonymous poster hash: cf028...7ef
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Sov naken, etter at jeg begynte med det for mange år siden har jeg ikke hatt sopp én enestående ang, var plaget en del før det Anonymous poster hash: 67cf2...821
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Youghurt?? Nå dunker det der nede og auyu Hi Anonymous poster hash: cf028...7ef Ja, sammen med de andre tiltakene vil melkesyrebakteriene sammen med pH reguleringen gjøre det vansklig for soppen å formere seg. Anonymous poster hash: af629...5ec
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Sopp lever av sukker og raske karbohydrater, så ønsker man å bli kvitt kronisk sopp så må man kutte dette helt ut. Ikke bare kutte ned, men kutte ut. Så må man unngå gjær og andre ting med mye gjærekstrakt i - les innholdsfortegnelser, veldig mye som inneholder gjærekstrakt! Vin, potetgull, soyasaus, og en hel masse halvfabrikata inneholder gjærsopp i en eller annen form. Ta gode tarmbakterier over en lengre periode for å bygge opp igjen din naturlige bakterieflora i kroppen. Ta også gjerne olivenbladekstrakt, Florasin eller lignende for å ta knekken på soppen. Noen har så mye sopp at de ikke tåler å skeie ut en gang uten at det blusser opp igjen. Da blir det et valg - være konsekvent og bli kvitt soppen, eller leve med den. Få også tatt alle blodprøver hos lege, det er noen mangeltilstander (for noen er det nok med "bare" lave verdier) som kan gjøre at man lettere får sopp i kroppen. Hvis man da behandler bare soppen og ikke gjør noe med årsaken (f.eks. mangeltilstand, sukker/raske karbohydrater, ikke har bygd opp bakterieflora etter antibiotikakur osv) så vil man ha et kronisk sopproblem. Aller helst gå til en dyktig lege/terapeut som virkelig kan dette. Det kan ta tid og krever tålmodighet, men det er verdt det for å bli kvitt det Hilsen en som har gjort det Anonymous poster hash: f3f47...2f8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Har partneren din behandlet seg foresten? Menn har ofte den samme soppen, men uten symptomer. Han må behandles samtidig som deg. Du har vel også brukt skjedepiller og smurt deg med soppmiddel? Anonymous poster hash: af629...5ec
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Slutte med tamponger/vanlige bind. Bomullstruser og moon cup hjalp meg! Anonymous poster hash: b8acc...c07
shila85 Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 Jeg ble satt på candida diett. Har snart gått fire uker på den. Det er sykt vanskelig. Hele kroppen hyler etter karbohydrater. Men jeg har ikke noe annet valg enn å bare prøve så godt jeg kan å klare det. Det er mitt siste håp om å bli kvitt soppinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 Etter langvarige antibiotikabehandlinger har jeg i årevis vært veldig hyppig plaget med sopp. Jeg er veldig lei. Skal nå igang med en Canesten-kur igjen etter nylig å ha tatt en tablettkur. Dama på apoteket snakket om resistens. Gruer meg allerede til å bli en gammel, inkontinent dame med bleie på sykehjem. Jeg kommer til å dø av sopp, det er jeg helt sikker på! Anonymous poster hash: 0b1ac...da5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 Slutte med tamponger/vanlige bind. Bomullstruser og moon cup hjalp meg!Anonymous poster hash: b8acc...c07 Å slutte med tamponger hjalp meg og. Anonymous poster hash: 7e211...9de
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #16 Skrevet 9. mars 2014 Her er det ikke i underlivet mn på brystvortene!! Det ødela for ammingen med andremann pga de gikk over til å bli brystbetennelse....så nå er jeg i uke 32 og har nettopp hatt 4 uker på smørekur mot sopp....yey!!! Håper det er vekke til fødsel..... Anonymous poster hash: 7a9aa...c2a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #17 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har p stav og har ikke mensen Partner har ikke noen syntomer Hvilken diett er det du??? Hi Anonymous poster hash: cf028...7ef
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #18 Skrevet 9. mars 2014 Pluss vaske undertøy og lignende på minst 60 grader. Anonymous poster hash: e9473...2ac
shila85 Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Søk opp candida diett. Det innebærer å kutte ALL sukker(inkl frukt og kunstig søtning), gjær, hvetemel, kornprodukter, alle melkeprodukter etc. Det er en heftig diett. Jeg har gått ned en del i vekt, noe som ikke er bra for min den. Som sagt, dietten er knalltøff. Enkelte dager sliter jeg veldig. Men jeg er glad jeg gjør det. Jeg har gått på den i snart fire uker og føler meg såå mye bedre. Du må foresten ta diflucan eller annet som tar knekken på soppen samtidig. Dietten hjelper deg for å ikke få tilbakefall, så du må sannsynligvis holde deg unna sukker og gjær i lengre tid for at det ikke skal blusse opp igjen. Dette er for de som sliter og har prøvd mye uten å bli kvitt det.
Havhesten Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Sopp lever av sukker og raske karbohydrater, så ønsker man å bli kvitt kronisk sopp så må man kutte dette helt ut. Ikke bare kutte ned, men kutte ut. Så må man unngå gjær og andre ting med mye gjærekstrakt i - les innholdsfortegnelser, veldig mye som inneholder gjærekstrakt! Vin, potetgull, soyasaus, og en hel masse halvfabrikata inneholder gjærsopp i en eller annen form. Ta gode tarmbakterier over en lengre periode for å bygge opp igjen din naturlige bakterieflora i kroppen. Ta også gjerne olivenbladekstrakt, Florasin eller lignende for å ta knekken på soppen. Noen har så mye sopp at de ikke tåler å skeie ut en gang uten at det blusser opp igjen. Da blir det et valg - være konsekvent og bli kvitt soppen, eller leve med den. Få også tatt alle blodprøver hos lege, det er noen mangeltilstander (for noen er det nok med "bare" lave verdier) som kan gjøre at man lettere får sopp i kroppen. Hvis man da behandler bare soppen og ikke gjør noe med årsaken (f.eks. mangeltilstand, sukker/raske karbohydrater, ikke har bygd opp bakterieflora etter antibiotikakur osv) så vil man ha et kronisk sopproblem. Aller helst gå til en dyktig lege/terapeut som virkelig kan dette. Det kan ta tid og krever tålmodighet, men det er verdt det for å bli kvitt det Hilsen en som har gjort det Anonymous poster hash: f3f47...2f8 Signerer denne! Hadde sopp på brystene (og baby i munnen) som aldri forsvant, og legene ville gi meg HIV-medisin til slutt! Kutt ut gjær og sukker. Google candida og mat, diet osv. Bak brød med bakepulver. Jeg lover deg at du vil føle deg bedre på ALLE måter. Du vil få et mye mer stabilt blodsukker og bedre helse generelt. Jeg gikk mye ned i vekt, måtte spise oftere og mer proteinrikt. Ganske avslørende hvor stor plass sukker hadde i mitt kosthold. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #21 Skrevet 10. mars 2014 Tusen takk Jeg drikker mye øl - tror det er litt grunnen og Hi Anonymous poster hash: cf028...7ef
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #22 Skrevet 10. mars 2014 Tusen takk Jeg drikker mye øl - tror det er litt grunnen og Hi Anonymous poster hash: cf028...7ef Det er jo en enkel ting å gjøre noe med (forhåpentlig vis ). Før du setter i gang med drastiske dietter bør du ta en prat med legen din. Det er ikke alle som tåler det like godt. Anonymous poster hash: af629...5ec
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #23 Skrevet 10. mars 2014 Søstra mi hadde kronisk sopp da hun var rundt 17 år,og for en lang lang stund levde hun på ryvita og gullsalami,det enese hun kunne oppdrive som var uten sukker og gjær (dette er over 20 år siden) det ga seg til slutt og hun er frisk og rask i dag! Anonymous poster hash: d2bc1...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå