Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hva kan jeg skru av? Bruker den til å streame musikk via blue tooth i bilen. Har sonos anlegg hjemme som streamer via wi fi. Men hører jo ikke på musikk hele dagen, svært lite egentlig. Den holder ikke en dag engang :-( Tenker det helt sikkert noe jeg kan skru av i innstillingene som surrer og går unødig. Har I phone 5s . Har du ett tips til meg? Anonymous poster hash: 6dedd...059
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Lukker du programmer du ikke bruker? Dobbeltklikk på hjemmeknappen og dytt alle programmene opp!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 De jeg kjenner som har den har samme varighet på batteriet. Holder en halv dag ca. Anonymous poster hash: bf6e3...18e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Slår du av Bluetooth når det ikke er i bruk? Det drar endel strøm... Hvor gammel er den? En ny iPhone skal holde en dag.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Skru ned lysstyrken på skjermen, det hjelper veldig. Det har ikke mye å si å lukke programmer, så lenge de er i bakgrunnen bruker de svært lite batteri. Unntak er runkeeper og andre apper som bruker GPS. Slå av Bluetooth når du ikke trenger det. Det samme med wifi og datatrafikk. Nettsurfing og lignende apper bruker lite batteri. Å se filmer bruke litt mer, mens å spille særlig tunge trafikkspill sluker batteri. Jo varmere du kjenner telefonen er, jo mer batteri bruker du. Anonymous poster hash: e3d25...40a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 det kan hjelpe å ta en reboot av mobilen, altså tilbakestille til fabrikkinnstillinger. Jeg gjorde dette nettopp med min samsung smartphone, egentlig av en helt annen grunn, men batteritiden ble MYE bedre. Nå holder den i flere dager. Men, alt av apper ogsånn blir slettet, så pass på å ta en backup på det du vil ha. Det som ligger i sim-kortet skal ikke forsvinne, men jeg tok det ut først for sikkerhets skyld likevel. Bildene og meldingene mine var også fortsatt der etterpå, men som sagt, ta en backup på alt du vil ha. Anonymous poster hash: 5b342...0e6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har slått av automatisk oppdatering av tiden (så slipper du at telefonen bruker strøm på å hele tiden søke opp om du har forflyttet deg til en annen tidssone). Har også slått ned på lysstyrken, slått av Bluetooth og søk etter trådløse nettverk. Har strøm på telefonen, ved normalt bruk, i ca.2 dager. Anonymous poster hash: dc991...275
Monajenten Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Lurer på om dette er et generelt iPhoneproblem. Jeg må lade den flere ganger om dagen, men nå begynner min å bli gammel også da.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Lurer på om dette er et generelt iPhoneproblem. Jeg må lade den flere ganger om dagen, men nå begynner min å bli gammel også da. Det tviler jeg for at det er. Jeg og min mann har hatt til sammen 5 forskjellige iPhones, og har aldri hatt det problemet. Ingen av de jeg kjenner heller. Anonymous poster hash: 876c1...bc9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Tusen takk for tips ! Nå skal jeg prøve meg fram ;-) telefonen var ny i des, blue tooth har stått på hele tiden pga da kobles den automatisk til bilen. Men hadde mye lenger batteri kapasitet før... Mistenker at gjerne noen av barnas spill surrer. Jeg lukker ingenting , bare trykker på hjemknappen! Jeg får se hva jeg finner ut :-) Tusen takk igjen! Hi Anonymous poster hash: 6dedd...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå