trippeltopp Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 ...holder på å klikke for meg her. Tredje runden på disse åtte-ni ukene..og første runde varte hele to uker, runde to varte en drøy uke..og nå er det altså på'an igjen. Beklager syt&klag med hjelpes så kjedelig. Er lei av å kjenne meg syk :/ flere som sliter med dette?
fisken2015 Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Åja!! Jeg var konstant syk da jeg gikk gravid. Normalt sett er jeg nesten aldri syk, men de ni månedene gikk det i ett :-(
trippeltopp Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2014 Usj..godt å høre at det finnes flere, men akk&ve hvis det betyr at det kommer til å vare hele svangerskapet igjennlm😫 blir gruelig lei av snørr, buhuler og vond hals...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 eller du er kanskje tett pga hormonendringer Anonymous poster hash: 1e6ef...410
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Jepp; to runder med kraftige forkjølelser + bihulebetennelse, og nå kronisk tett i nesa 17 uker på vei.... Anonymous poster hash: b9efc...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå