Gå til innhold

Spare til langt hår til bryllupet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke greia. Langt på vei de fleste jeg kjenner som har giftet seg, har begynt å spare til langt hår til bryllupet. Ei lita stund etter bryllupet, forsvinner de lange lokkene igjen.

Hvorfor ville gifte seg med langt hår, når det tydeligvis er mer en selv å ha kortere hår? Snodige greier med bruder som ser ut som noen andre enn seg selv akkurat den ene dagen.

Anonymous poster hash: 757b4...fd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke forstått den der. "Alle" jeg kjenner som vanligvis har kort hår hadde minst skulderlangt, oppsatt hår i sitt eget bryllup, og klipte seg igjen forholdsvis raskt etter. Merkelig. Selv hadde jeg hår til rumpa, både før, under og etter bryllupet. Så det hadde jo vært like logisk om jeg hadde klippet meg kort til bryllupet. 

Men det handler nok om forventinger, og det å ønske å føle seg mest mulig feminin i bryllupet å gjøre. Det er forventet at en brud har lange myke lokker og det forbindes med femininitet, selv om samme jente/dame vanligvis er feminin og vakker nok med kort hår. 

Skrevet

Har vel med feminitet å gjøre. Oppsatt hår, ha noe å feste sløret i.

Anonymous poster hash: fc9e6...0c2

Skrevet

Det der synes jeg også er en merkelig greie.aldri sett så nydelige bruder som de med kort hår❤️Vakkert og klassisk

Skrevet

Her måtte jeg klippe håret. Hadde så langt og tykt hår, at de ville får problemer med å sette det opp, hadde de ikke klipt det. Men jeg har langt hår 80 % av tiden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...