Gå til innhold

Ganddal bydel i Sandnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi vurderer å kjøpe hus der, noen som har erfaring med barneskolen, barnehagene og området?? Bor nå i Stavanger men pga høye boligpriser ser vi oss nødt til å flytte ut av Stavanger for å kunne få en større bolig.. 

Anonymous poster hash: f3178...44e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallefall to skoler: gandal og sørbø.

Gandal skole er under oppussing. Ganske kaotisk. Tantunger mine går i 1. Og 3. Klasse der og trives godt.

Sørbø skole er ganske ny. Kjenner 4 stk som går der og de trives godt. Mange gutter og store klasser. Han ene i 4. Klasse har ca 22 gutter og 6-7 jenter i klassen tror jeg.

Vet det er fotball og innebandy. Kjekt turområde rundt stokkelandsmarka og sandvedparken.

Anonymous poster hash: 759d5...44d

Skrevet

Det er iallefall to skoler: gandal og sørbø.

Gandal skole er under oppussing. Ganske kaotisk. Tantunger mine går i 1. Og 3. Klasse der og trives godt.

Sørbø skole er ganske ny. Kjenner 4 stk som går der og de trives godt. Mange gutter og store klasser. Han ene i 4. Klasse har ca 22 gutter og 6-7 jenter i klassen tror jeg.

Vet det er fotball og innebandy. Kjekt turområde rundt stokkelandsmarka og sandvedparken.

Anonymous poster hash: 759d5...44d

Takk for informasjon,har vært på visning og lysten er ikke blitt mindre akkurat.. Vet at Ganddal skolen er under oppussing men det blir kanskje ferdig til høsten? Blir i såfall den vi hører til.... Får jo så mye mer for pengene i Sandnes, men blir trist å forlate området der vi bor for vi trives jo der... Men, vi får se hva det blir til.. 

Skrevet

Vurdert å flytte andre veien? Mye flottere på Rennesøy! Randaberg er det også mye nybygg.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/result?areaId=20213

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/result?areaId=20206

Anonymous poster hash: 295a2...ba2

Det er fint både på Randaberg og Rennesøy men mannen jobber på Ganddal og jeg på Forus så i forhold til reise vei og rushtrafikk er nok Ganddal/Sandnes et bedre alternativ for oss... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...