Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hva er sjansen for at den tredje blir det samme kjønn? samme far. Vi har to jenter og jeg ønsker meg så inderlig (faktisk) en gutt når vi skal planlegge nummer tre. Hva er sjansen for at barnet blir samme kjønn når man har to av et kjønn? Anonymous poster hash: 446e9...9d9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Det er jo alltid 50/50 sjanse, da Oddsen, derimot...aaaaner ikke Vi fikk tre barn på 4 år. Først fikk vi en gutt, så en gutt til og siste ble ei jente.. Anonymous poster hash: 5a40d...6c3
Mamma til tre gutter Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Den er vell 50/50 men det sies vell at det er større sjanse for det samme kjønn.. vi har tre gutter.. Og syns det er helt fantastisk. . Vil gjerne ha ein til og hadde vert kjekt med jente men om det blir gutt er bare koslig.. meeennn trur nok vi er ferdige. .
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Det er vel litt større sjanse for at det blir en jente til, men fortsatt nesten 50 prosent sjanse for at det blir en gutt. Men du, om det blir en jente til så blir nok det bra også. Jeg er en av tre søstre selv og det er utrolig gøy å være en del av en jentegjeng. Vi har tre gutter. Jeg ønsket meg også veldig en jente da jeg ble gravid siste gangen, men må innrømme at jeg nå syns det er skikkelig stas å ha en hel gjeng med gutter. Anonymous poster hash: 52c6d...37c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Tror sjansen er veldig stor. Jordmor sa det til oss som har to gutter at det ikke var 52/48 sjans for gutt neste gang som d normalt er men hele 70% sjans. Vi spurte ikke altså fordi vi ønsker jente vi ønsker ett barn til . Anonymous poster hash: f2f5f...46d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Det er litt over 50% sjanse for at det blir jente igjen. Sjansen øker litt for hver jente du får. Anonymous poster hash: f6291...8e9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Hos oss sa fødselslegen på sykehuset at sjansen for å få et barn til av samme kjønn hvis en har 2 av samme fra før, lå mellom 70 - 80%. Vi spurte ikke fordi vi ønsket et bestemt kjønn, men fordi vi ser at de fleste rundt oss med 3 barn har barn av samme kjønn. Anonymous poster hash: 741a4...f7a Anonymous poster hash: 741a4...f7a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Jeg og har hørt at det er større sjanse om man har to av samme kjønn, at tredje blir det samme?! Jeg vil ha gutt, for jeg vil ha en kjekk liten tøffas, og jeg vet pappaen ønsker seg. Han har i tillegg en jente ifra før. Jeg er vokst opp med tre jenter og synes ikke det er noe særlig'! Jeg er minst, og mine to søstre som det bare er to år mellom er bestevenner, og jeg faller mye ut! Så jeg ønsker inderlig en liten lillebror! Kan man påvirke kjønn på noe vis? Noe kjerringråd? Anonymous poster hash: 446e9...9d9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Har hørt at hvis en har samleie noen dager før eggløsning er det størst sjanse for jente og ved samleie den dagen en har eggløsning er det størst sjanse for gutt. Dette pga at jentesædcellene overlever lenger enn guttesædcellene, mens guttene er kjappere å svømme. Vet ikke om det stemmer da.. Anonymous poster hash: 07ae6...def
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 #9 er inne på noe der. Vi fulgte den teorien, og da vi fikk gutter hadde vi samleie hver dag rundt eggløsningen. Når vi fikk jenta hadde vi ikke samleie dagen før, og samme dag som eggløsningen. Vi fikk først to gutter, og til slutt ei jente. ( akkurat slik vi ønsket det). Vi brukte en sånn eggløsningstest. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 70cdb...c50
Lady lovely locks Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Jo tettere opp til eggløsning du har sex jo større sjanse er det for å få gutt. (faktisk sant!)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 2 gutter kom først, og prinsessa som nr 3 👍 Anonymous poster hash: 9f0d7...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå