Gå til innhold

Flere som opplever at svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer med spydige kommentarer til barnet ditt, men som helt klart er adressert til deg? Min kan si sånt som "du er en liten mammadalt du, du skulle vært mer borte fra foreldrene dine" eller "ja, du gråter vel fordi du gjerne skulle tatt i et tak med oppvasken". Barnet er for lite til å skjønne hva hun sier, men likevel... Hvordan forholde seg til slike kommentarer? Hittil har jeg tenkt at så lenge hun ikke snakker direkte til meg så gidder jeg ikke svare, men kjenner at jeg begynner å bli provosert...

Anonymous poster hash: 6b93e...762

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har en ekstremt frekk og spydig svigermor. Hun er like ille med sine sønner og døtre så jeg ignorerer henne og lar hennes egne barn ta de fightene.

Anonymous poster hash: a547c...923

Skrevet

Ja, det opplevde jeg, og jeg sa klart i fra at jeg ville ha oss frabedt den typen kommentarer. Ikke la henne holde på sånn, selv om barnet ikke forstår hva bestemoren mener, så forstår det at det ikke er hyggelig ment. Husker selv noen slike kommentarer da jeg var barn, og jeg ble veldig usikker husker jeg.

Anonymous poster hash: 10f97...d7b
Skrevet (endret)

Mormor kan finne på slikt. Eg ser ikkje at det skulle vere nødvendig å kaste bort kaloriar på å irritere seg over det.

Endret av ★
Skrevet

Det tør hun ikke, blir satt på plass av meg og det vet hun ;)

Skrevet

Ikke svigermor, men mamma sier sånn. 

Anonymous poster hash: 3dfd7...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...