Gå til innhold

Også var det tid for bekreftelse- villapaprika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som blir oppgitt når villapaprika skriver slike "dype" innlegg på bloggen om hvor tøft hun har det og hvor mye denna butikken krever. Det virker som hun er desperat etter bekreftelse og skryt av seg selv.

Alle i hennes bransje har da vel tøffe tider innimellom. Men hun MÅ liksom brette det ut så veldig på bloggen.

Noen kommer sikkert til å si at det er misunnelse. Men jeg kan si en ting, og det er at jeg ville aldri byttet rolle med henne for enhver pris. Syns nesten synd på henne. Det er vel litt vel desperat når man bytter ut alt av inventar i huset flere ganger i året og skylder på at hun må det for å reklamere (???) har aldri sett andre bloggere med butikk gjøre det i nærheten så ofte. Hva er greia?

Hun må ha et ekstremt stort behov for bekreftelse?!?

Anonymous poster hash: 216b7...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greia er kanskje at når hun er lykkelig klager folk over at det er falskt, et glansbilde og at ingen er lykkelig hele tiden. Og så forteller hun om at hun ikke alltid er like lykkelig og da klager jaggu folk på det også.....

Anonymous poster hash: 83f65...d71
Skrevet

Det er jo en blogg. Er vel ikke alltid lett å finne på noe å skrive. Skjønner ikke egentlig hvorfor du er inne og leser på bloggen hennes når det virker som om du ikke liker henne. 

Anonymous poster hash: 07271...bc8
Skrevet

Kjære vene.

Hvorfor leser du denne bloggen når du irriterer deg slik?

Anonymous poster hash: 3c2e8...239

Skrevet

La vær å les bloggen..Det gjør jeg.

Blir tøft når man må gjøre om hjemmet ukentlig/måndtlig...syns det var tøft nok å pusse opp heimen den ene gangen vi gjorde det.

Hun kan kan slutte å klage og senke kravene hun har til hvordan ting skal se ut.

Anonymous poster hash: d0eab...d4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...