Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Det etterforskes som mulig terror. Men skulle ikke da noen stått frem og tatt på seg ansvaret for aksjonen ? Anonymous poster hash: 00d18...4ee
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Det har jeg og lurt på. Mulig noen synes det er moro at ingen vet hva som har skjedd? Kan hende de venter så lenge som mulig og så står fram etter flyet er funnet. Anonymous poster hash: ee853...f8b
☆☆☆ Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Det skurrar for meg også. Vanligvis står terrororganisasjonar i kø for å skryte på seg ansvaret sjølv om det er ei ulukke. Merkelig at ingen skulle stå fram om det faktisk var terror.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Kan være del av noe større... Andre planer som ikke er satt i verk eller avlyste/misslykkede.. En terrorgruppe avslører seg ikke før planene er fullført og de er selve døde eller i sikkerhet. Det kan også være en ulykke og de falske passa er del av traficking og ikke noe med terror å gjære. Anonymous poster hash: 352aa...fa2
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Kan være at det er nettopp dette som er seve terroren: At ingen vet hvor flyet er, hva som har skjedd og hvem som står bak? Det tenker jeg. Om det er terror da..... Anonymous poster hash: 93544...806
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje de har en annen plan med det. Kanskje flyet er trygt på bakken og terrororganisasjonen planlegger noe annet.. Anonymous poster hash: 15629...30d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Mye kan ha skjedd her. Det er nevnt at flyet slo nedi med vingen for 1,5 år siden. Dette kan ha skadet vingen såpass at resten av strukturen var skadet. Vingen kan ha vært så stresset at den brakk. (Se for deg en binders som du brekker og benner 100 ganger. Tilslutt brekker den.) 70-80% av alle flyulykker skyldes menneskelig svikt. Selv om pilotene var meget erfarne, kan de ha vært slitne, trøtte eller uopplagte. Nye regler i arb.tidsbestemmelsene (fra 2008) sier at personalet kan jobbe 60 timer i uka. Det er mye! Været kan ha spilt en rolle. I denne delen av verden får man massive tordenskyer, med livsfarlige vindstrømmer. Eller det kan ha vært kapring. Det er superlett å komme seg inn i cockpit hvis man virkelig vil. Men i og med at crewet ikke sendte ut mayday, tyder mye på at ting skjedde fort. Mange muligheter. Anonymous poster hash: 71089...a6e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Kan være del av noe større... Andre planer som ikke er satt i verk eller avlyste/misslykkede.. En terrorgruppe avslører seg ikke før planene er fullført og de er selve døde eller i sikkerhet. Det kan også være en ulykke og de falske passa er del av traficking og ikke noe med terror å gjære. Anonymous poster hash: 352aa...fa2 Da ville det ha kommet kort tid etter. Ingen venter så lenge mellom slagene. Nå er alle i "beredskap". Anonymous poster hash: ff6bf...539
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Har det vært en flystyrt i dag? Hvor? Anonymous poster hash: be54e...7de
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Har det vært en flystyrt i dag? Hvor? Anonymous poster hash: be54e...7de Velkommen til verden... Et fly har vært savnet siden fredag kveld, Norsk tid. Av og til blir jeg sjokkert over voksne mennesker. Anonymous poster hash: ff6bf...539
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Har det vært en flystyrt i dag? Hvor? Anonymous poster hash: be54e...7de Velkommen til verden... Et fly har vært savnet siden fredag kveld, Norsk tid.Av og til blir jeg sjokkert over voksne mennesker. Anonymous poster hash: ff6bf...539 Står da ingen sted at det har styrtet!? Anonymous poster hash: 0c492...729
☆☆☆ Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Har det vært en flystyrt i dag? Hvor? Anonymous poster hash: be54e...7de Velkommen til verden... Et fly har vært savnet siden fredag kveld, Norsk tid.Av og til blir jeg sjokkert over voksne mennesker. Anonymous poster hash: ff6bf...539 Kan da meget vel vere eit vakse menneske med sjukt barn, som har sett disney channel og drømmehagen på dvd heile helga. Eg har fått med meg dette takka vere mobilsurfing..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 Har det vært en flystyrt i dag? Hvor? Anonymous poster hash: be54e...7de Velkommen til verden... Et fly har vært savnet siden fredag kveld, Norsk tid.Av og til blir jeg sjokkert over voksne mennesker. Anonymous poster hash: ff6bf...539 Står da ingen sted at det har styrtet!? Anonymous poster hash: 0c492...729 Nei det har sikkert landet på en sky av rosa sukkerspinn, der alle passasjerene får utdelt enhjørninger som driter regnbuer. Anonymous poster hash: ff6bf...539
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har heller ikke lest avisen på nett før i dag. Har hatt annet å gjøre. Ikke har vi papirutgaven heller. Sparer penger. Anonymous poster hash: ffe73...955
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #16 Skrevet 9. mars 2014 Stjerna og #14 Takk :-)) Anonym 13 : Så frekk du er!! Sjokkert over hvor frekk voksne folk kan få seg til å være. Er du sånn av natur? Eller er det litt påtatt her inne på forumet hvor ingen kan vite hvem du er?? Vi har vært på hytta på fjellet i hele helgen, uten tv og nettforbindelse. Nå er vi på vei hjem, og jeg fikk nettforbindelse på mobilen. Så det så Makan til fordragelig svar å gi. Du burde skjemmes Hilsen anonym #9 Anonymous poster hash: be54e...7de
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #17 Skrevet 9. mars 2014 Stjerna og #14 Takk :-)) Anonym 13 : Så frekk du er!! Sjokkert over hvor frekk voksne folk kan få seg til å være. Er du sånn av natur? Eller er det litt påtatt her inne på forumet hvor ingen kan vite hvem du er?? Vi har vært på hytta på fjellet i hele helgen, uten tv og nettforbindelse. Nå er vi på vei hjem, og jeg fikk nettforbindelse på mobilen. Så det så Makan til fordragelig svar å gi. Du burde skjemmes Hilsen anonym #9 Anonymous poster hash: be54e...7de Og det første du sjekker er dib? haha. Jeg blir nok litt frekk ovenfor folk som ikke henger med her i verden. Beklager, men jeg klarer ikke å dy meg. Det preller nok av deg skal du se Anonymous poster hash: ff6bf...539
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #18 Skrevet 9. mars 2014 Jepp, her er det dib og Face som sjekkes først. Og som du sikkert har skjønt får en jo med seg viktige begivenheter av å gå inn her på dib Ja du har rett i at det preller av meg, men jeg er fortsatt overgitt over noen folksomt frekkhet. Har aldri helt skjønt at noen vil være slik mot andre. Blir litt nysgjerrig på om dine barn også er som deg. Ser bare for meg at du er den moren som småflirer når barnet ditt svarer frekt til andre. Grøss !!! Anonymous poster hash: be54e...7de
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #19 Skrevet 9. mars 2014 Jepp, her er det dib og Face som sjekkes først. Og som du sikkert har skjønt får en jo med seg viktige begivenheter av å gå inn her på dib Ja du har rett i at det preller av meg, men jeg er fortsatt overgitt over noen folksomt frekkhet. Har aldri helt skjønt at noen vil være slik mot andre. Blir litt nysgjerrig på om dine barn også er som deg. Ser bare for meg at du er den moren som småflirer når barnet ditt svarer frekt til andre. Grøss !!! Anonymous poster hash: be54e...7de hehe nei det er det ikke. Er meget høflig og utadvendt i en vennlig tone, da mitt yrke krever det. Mine barn er også veldig høflige, selv om eldste er noe sjenert. Så feil kan man ta Men ja, det er veldig greit å kunne si sin indre mening til folk på nett. Sånn er det nok for veldig mange og du vil ikke se det på dem i dagliglivet. Så der har du min indre mening om folk som ikke følger med på ting som skjer i verden. Anonymous poster hash: ff6bf...539
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #20 Skrevet 9. mars 2014 Så du dømmer meg som en som ikke følger med i verden? Jøss, du er virkelig rask til å dømme folk :S Jeg ser på nyhetene hver kveld, men jeg venter med det til barna er i seng for å skjerme de så lenge de er så små enda. Så jeg får med meg det som skjer i verden i løpet av dagen. ( ikke alltid på DAGEN når vi er på ferie). Jeg fikk jo med meg dette også, selv om jeg ikke fikk det med meg i går Hadde jeg vært en som ikke fikk med seg hva dom skjer i verden, ville jeg vel ikke spurt hva som hadde skjedd, her?? Det skjønner du vel? Hihi Anonymous poster hash: be54e...7de
Englenemine Skrevet 9. mars 2014 #21 Skrevet 9. mars 2014 Vel da må jeg dømmes av deg også. Har ikke sett nyheter på tv på 7-8 år. Leser kun litt nyheter på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå