Gå til innhold

Enorm sult!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke jeg får bukt med dette blir jeg bælfeit in no time.! Jeg eter å eter, Alt ,Hele tiden! Mat mat mat, blur gal. Å det som går nedpå som ingenting er sjokolade, av alle slag! Det som jeg syntes var mektig av sjokolade for halvt år siden kan jeg bælme nedpå med nå uten problem og får bare ikke nokk. Føler nesten jeg får abstinenser hvis jeg ikke får det. Hva i alle dager?! Å hva skal jeg gjøre?!? Noe jeg kan ta som stopper sulten både av mat Og sjokolade ? Fiberpiller ? Jeg fødte for 4 mnd siden å var nedi 3 kg til normalvekt etter en mnd, nå er jeg oppi 6 kg!!!!! Jeg er riktig fortvilet. :( hjelp

Anonymous poster hash: 46d78...401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ammer, bør du jo spise greit med mat, men dropp å kjøpe den sjokoladen. prøv å knaske på gulrot som snacks et par dager til "spise noe hele tiden" behovet roer seg, og hold deg så mye som mulig unna sukker. :)

Anonymous poster hash: 1efeb...a21
Skrevet

Som hun over sier. Man trenger mye mat ved amming, så sulten er ikke ubegrunnet. Men bytt ut sjokoladen med andre matvarer så gir suget seg. Noen dager uten sukker gir god effekt:)

Anonymous poster hash: 6bee2...881

Skrevet

Flere ? :)

Hi

Anonymous poster hash: 46d78...401

Skrevet

Tror kroppen din trenger mere næring, og muligens væske. Drikk masse vann, og spis sunne ting før du spiser sjokladen

Skrevet

Kutt ut alt godteri og spis mat.

Kroppen higer etter energi når du ammer, men gi den riktig påfyll så ender du ikke opp med uvaner og kilo som du må slite med i årevis.

Det sitter i hodet. Vil du det nok, så klarer du å si stopp ;)

Anonymous poster hash: fa97c...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...