Gå til innhold

For en forferdelig trist sak :( :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne saken er bare trist og tragisk! Stakkars lita jente...!

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg har ikke ord! Får klump i halsen og må inn og stryke datteren min på kinnet❤

Skrevet

Jeg orker ikke å klikke meg inn på den akkurat nå.... :(

Skrevet

Det er så grusomt at jeg ikke har ord!! Hvorfor har ikke noen meldt fra om dette? Naboer? Familie? Venner? Helsestasjonen? Fastlegen? Vil tro det har vært åpenlyse tegn på langvarig barnemishandling som er enkle å se. Både fysiske og psykiske tegn. Hvorfor må det gå så langt gang på gang at uskyldige barn må gå i gjennom disse grusomme tingene for så å bøte med livet fordi INGEN har sett dem?! Eller kanskje ikke VILLE sett dem? :( :( Hold øynene åpne folkens, meld fra med minste mistanke. Noen ganger må vi gjøre ting vi er ukomfortable med for å hjelpe andre. Ikke bare lykke vår egen dør. Jobber selv i helsevesenet og er på vakt hver gang i møte med barn, du vet aldri hvem det gjelder derfor må man alltid se etter tegnene.

Anonymous poster hash: 7a1ac...1d4

Skrevet

Fy fader.... At det er mulig...

Jeg blir så trist og får så mye hat inn i meg når jeg leser sånne saker.

Det er så tragisk at en mor kan gjøre noe sånt.

Anonymous poster hash: ea3e2...658

Gjest vinterbrud
Skrevet

Jeg er uten ord,saken er for grusom. Jeg angrer på at jeg klikket meg inn på saken. Stakkars vesle jente på bare litt over 1 år.

Skrevet

Bare ha denne saken, og andre som f.eks Christoffersaken i bakhodet om dere blir fristet til å dele disse

" barnevernet har tatt barnet fra uskyldige kreftrammede foreldre og hentet de i hemmelighet fra barnehagen" sakene.

Barnevernet har taushetsplikt, foreldre kan bruke media for det det er verdt.

Barnevernet trenger at noen varsler de, men det er ikke alltid så lett å tolke signalene. Ikke engang besteforeldrene skjønte det i Christoffersaken.

Barnevernet har verdens viktigste og mest utakknemmelige jobb. Ære være de for at de orker!

En aldri så liten digresjon, måtte bare få det ut....

Anonymous poster hash: 21bc4...3e6

Skrevet

Vi lever i en verden full av ondskap og faenskap. For en grusom start og avslutning på livet :(

Skrevet

Disse to bør huske på solkrem og shorts den dagen de dør...for det er jææævlig varmt der de ender opp!

Anonymous poster hash: 89a46...788

Skrevet

Klarer ikke gå inn på linken.

Skrevet

Jeg kjenner moren.. Helt grusom sak. Husk på at det tok ett helt før hun ble varetektsfengslet da, og dette skjedde i 2010. Altså er dette en veldig vanskelig sak hvor det ikke har vært klart fra første stund hva som egentlig har skjedd.

Anonymous poster hash: b92dd...07b

Skrevet

Fy flate, blir så forbanna av at det går an å gjøre noe slikt med et forsvarsløst barn! Da er du virkelig syk, og mange burde jo lagt merke til dette og meldt i fra!! Helt jævlig, lyst å grine når jeg leser dette....

Skrevet

Fy flate, blir så forbanna av at det går an å gjøre noe slikt med et forsvarsløst barn! Da er du virkelig syk, og mange burde jo lagt merke til dette og meldt i fra!! Helt jævlig, lyst å grine når jeg leser dette....

Det er ikke alltid lett å merke hva som skjer i private hjem. Jeg synes ikke venner, familie, barnehage eller naboer skal lastes for dette.

Skrevet

Uff... Jeg kjenner denne moren.. Skammer meg over det

Anonymous poster hash: 97cf9...553

Skrevet

Tenker at barnet har det bedre der det er nå. :cry3:

Hvordan kan mødre bli så hjernevasket av menn? Er nok mye rart som foregår innenfor husets fire vegger, som verken familie, naboer, skole eller bhg. vet om.

Anonymous poster hash: 55214...a88
Skrevet

Det er ikke alltid lett å merke hva som skjer i private hjem. Jeg synes ikke venner, familie, barnehage eller naboer skal lastes for dette.

Det er nå ofte sånn dessverre at noen vet om at det skjer ting innenfor de fire vegger, men ikke tør å melde ifra....!

Skrevet

Jeg forstår det bare ikke, hvordan damer blir så hjernevaska av menn...

Friske mødre setter jo barna sine foran alle, mann, seg selv, you name it. Jeg selv hadde glatt gått i døden for barna mine hvis det ga de mulighet til å leve videre. Forstår det ikke, hun må være syk. Stakkars, lille jente..klarte bare å lese halve saken..

Anonymous poster hash: b2ade...48a
Skrevet

Jeg leste bare til " hun pleide å sovne fint etter bøtta"

Holder på å kaste opp, blir dårlig av å tenke på det.

Kommer aldri til å lese mer om saken, opprivende og jævlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...