Gå til innhold

Har du noengang røyka hasj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på nyhetene om saken om høyrepolitikerne som har sluttet fordi det har kommet frem.

Jeg har. Maaaange ganger 😊

Hold peppra for dere selv!

Anonymous poster hash: 1f5ca...aba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde 2 ganger da jeg var ung, syns ikke det var noe særlig. Ble sløv og kvalm...

Anonymous poster hash: 1c678...110

Gjest lillehi
Skrevet

En gang i min pure ungdom på et nachspiel😜 merket absolutt ingenting, og har heller ikke fristet til gjentagelse😃

Skrevet

Nei har faktisk ikke prøvd, har heller ikke rørt annet dritt. Var ei glad festejente men greide meg fint uten ekstra dritt i systemet. Så jeg lar gjerne peppra mi gå jeg :D Folk gjør som de selv vil, og har de prøvd diten og daten en gang i tiden betyr lite til ingenting for meg for det er gjerne personen "idag" som er viktig. Om man sitter på jobb og røyker osv er noe helt annet i min bok derimot. 

Anonymous poster hash: 1bc8a...45d
Skrevet

Nei. Er heldigvis så intelligent at jeg skjønner at det er helt teit!!

Anonymous poster hash: 86e2c...0e1

Skrevet

Masse når jeg var ung, men det ga meg aldri noe. Synes heller det var ganske kjedelig rus.

Anonymous poster hash: 550de...98b
Skrevet

Nei. Vet ikke hvordan det ser ut heller :P

Skrevet

Nei. Det har ikke manglet på tilbud. Det nærmest florerte av hasj/annet i min ungdomskrets. Jeg takket alltid nei. Så ofte at jeg en gang overhørte; 'Det er ikke noe vits i å spørre henne. Hun svarer alltid nei'.

Har aldri sett noe poeng i å ruse kroppen med alt mulig. Drikker alkohol til fest. Det har alltid vært rus nok. 

Anonymous poster hash: c4748...f2d
Skrevet

Ja, gjorde det et par ganger for mange år siden. Har da blitt folk av meg også ;)

Anonymous poster hash: b0e2e...c9b
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Selv om det var mange anledninger i min ungdom. Jeg håper jeg også klarer å hjelpe min datter til å bli så trygg i seg selv, at hun klarer å stå imot slik type utprøvning.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke.

Jeg er så gammel at det var helt spesielle miljø som drev med slikt da jeg var ung (nå høres det ut som jeg er 100 år) og de holdt vi oss godt unna.

Jeg syns den ufarliggjøringen som skjer nå er veldig skummel. Jeg kjenner ikke til statistikken, men det er vel liten tvil om at mange som bryter den barrieren det er å bruke narkotika også tester ut hardere stoffer.

Skrevet

Nei, jeg er da ikke idiot. Aldri rørt en vanlig sigarett heller. Det EKLESTE jeg vet er røyking. Æsj!

Anonymous poster hash: eb4c9...520
Skrevet

Fikk tilbud om å prøve flere ganger, men har aldri prøvd det.

Gjest cd0da
Skrevet

Prøvde det da jeg var 19. Første og siste gangen jeg gjorde noe ulovlig. Haha :P

Ble ordentlig skuffa da så gadd aldri å gjøre det mer. Trodde jeg skulle le meg ihjel, istedet satt jeg bare i baksetet på bilen og halvsov og dagen etter følte jeg meg bare bakfull :P

Skrevet

Nei, intigriteten er i behold! Fatter ikke hvor mange idioter som fins!

Anonymous poster hash: 3db3d...535

Skrevet

Mange ganger i ungdommen (fra jeg var 13 til 15). Helt poengløst, jeg syntes det var drit kjedelig. Gikk fra å ha det gøy mens jeg var full (stigende rus) til å gå rett i kjelleren med hasj.. Sovnet alltid, spydde ofte og hadde det generelt bare kjipt.

Skrevet

Nei, intigriteten er i behold! Fatter ikke hvor mange idioter som fins!

Anonymous poster hash: 3db3d...535

Ja, du høres meget oppegående ut. Charming 😄

Skrevet

Kun en gang, var vel 17 år, nysgjerrig, men hadde heldigvis litt vett i dumskapen og lot det bli den ene gangen.

Skrevet

Nei. Men jeg har aldri prøvd å røyke vanlig røyk heller..

Skrevet

Ja, noen ganger da jeg var yngre.

Og da kan jeg vel være en av de få her som kan si at jeg likte rusen :)

Og til og med stå for at jeg ikke ser så stor forskjell på hasj og alkohol, og at jeg mener at det burde være legalisert.

Gjør man det fjerner man mye av mystikken rundt det, samt an man ikke trenger å oppsøke dårlige miljøer for å kjøpe.

Det er selvfølgelig ikke svart / hvitt, og all rus har negative bieffekter, og det gjelder også for alkohol.

Skrevet

Har prøvd 2 ganger med exen. Angrer veldig på det. For det var ikke noe gøy. 1. Gang merket jeg ingenting. 2. Gang ble jeg bare sløv og kvalm

Anonymous poster hash: 33273...f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...