Gå til innhold

Dere som har opplevd at mannen er utro,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppdaget dere det? Og er dere sammen enda?

 

Anonymous poster hash: c28fa...678

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle sjekke noe på telefonen hans, og kom over noen meldinger. Jeg flytta året etter.

Skrevet

Hadde han vært utro lenge?

 

Anonymous poster hash: c28fa...678

Skrevet

ca 4 mnd tenker jeg.

Skrevet

ca 4 mnd tenker jeg.

Uff :( Er han sammen med dette mennesket nå?

 

Anonymous poster hash: 76eb8...ade

Skrevet

Vi hadde vært sammen i nesten to år, men hadde egentlig ofte dårlig mage følelse. Bodde ikke sammen, men han var hos meg nesten hele tiden. De første tingene jeg reagerte på var at han alltid hadde tlf på lydløs, den var alltid i lommen, når tlf stod til lading gjemte han den. Han slettet seg fra facebook for å slippe stå i et "forhold" De tingene gjorde at jeg fikk litt dårlig mage følelse.

 

Men, en gang han hadde vært på do, hadde lommeboken hans, falt ut av lommen. Jeg kommer inn rett etter han, og må på nr 2. Så jeg bestemmer meg for å titte på bilderne som var i den. (ja vet man ikke skal snoke) Der finner jeg et a4 ark, fult med dame navn, tlf nr og hvor de bor. Spør han hva detter er for noe, nei gamle venniner svarer han. Trur jo ikke på han, men gir han en sjanse til.

 

Like etterpå får han en regning fra et bomselskap et par timer unna her vi bor, han hadde kjørt gjennom den bommen på en hverdag midt på natten. Men nektet for han hadde kjørt der. og nektet å ringe bomselskap for å ordne opp. Hender jo så klart det skjer en feil. Men greia er at den enne dama på lista bodde i det område.

 

Orket ikke å forholde meg til "alt" Så ting gikk sin gang noen uker til, til vi skulle se en film på dataen min, jeg leiter gjennom div mapper på pc, og der dukker det opp ihvertfall 10-15 bilder av nakne damer som han har hatt cam sex med og gud vet hva annet.

 

Anonymous poster hash: 037c9...653

Skrevet

 

ca 4 mnd tenker jeg.

Uff :( Er han sammen med dette mennesket nå?

 

Anonymous poster hash: 76eb8...ade

 

Nei. Hun er fremdeles sammen med mannen sin, og han er ikke så veldig begeistra og passer på henne som en smed ;)

Skrevet

 

 

 

ca 4 mnd tenker jeg.

Uff :( Er han sammen med dette mennesket nå?

 

Anonymous poster hash: 76eb8...ade

Nei. Hun er fremdeles sammen med mannen sin, og han er ikke så veldig begeistra og passer på henne som en smed ;)

Hjelpes, hvordan orker han?! :o Høres ut som en tøffelhelt... og eksmannen din fikk hverken eller, ikke dumt ;)

 

Anonymous poster hash: 76eb8...ade

Skrevet

Han er langt ifra noen tøffelhelt, bare redd for å være alene tror jeg. De har klart å få vridd hele historien til at hun er et uskyldig offer, og han har påtatt seg "hennes" del av skylda ved å ikke vise henne hvor glad han var i henne. Jeg synes igrunn synd på dem begge to, de burde definitivt gå fra hverandre for ingen av dem har det godt i forholdet. Men det krever baller å gå, den enkleste utveien er å bli, og etterhvert bli sur og bitter på alt og alle.

 

Jeg unner eksen min alt godt også, han dreit seg ut selv om han er et godt menneske. Men hadde han ikke gjort det han gjorde så hadde jeg kanskje ikke fått sparket bak til å gå, så alt i alt så endte det bra :)

Skrevet

Oppdaget det da jeg kom hjem litt tidligere enn planlagt. Samboer var naken, og det var en annen dame i leiligheten. Heiv han på hodet og ræva ut på sekundet!

Skrevet

Oppdaget det ved å snoke da magefølelsen nok en gang tilsa at det var den eneste måten å få svar på..

 

Nei, vi er ikke sammen lenger.



Anonymous poster hash: 06659...ef0
Skrevet

Han sa det dagen etter.

 

Anonymous poster hash: 6fc7d...37d

Skrevet

Har opplevd utroskap for mange år siden, før jeg fikk barn. Da fikk jeg ikke vite om det før vi hadde gjort det slutt, men det bekreftet en magefølelse jeg hadde hatt på at noe ikke stemte underveis.

 

Har opplevd "psykisk" utroskap nå i litt mer voksen alder etter at jeg ble skilt. Fant det ut da jeg pressa gjennom at han skulle logge seg inn på facebook mens jeg så på. Det var mange små hint i forkant, små løgner og en væremåte som gjorde at jeg fikk en dårlig følelse. Så også at han flørta med andre jenter når han trodde jeg ikke så, og var sky ift nærhet ute blant andre mennesker. Fant også ut at han hadde hatt sex med eksen sin da han og jeg var helt i startfasen. Vi er ikke sammen, men jeg tålte en del løfter om bot og bedring til jeg tilslutt fant ut at han aldri kom til å forandre seg.



Anonymous poster hash: 77a53...b2a
Skrevet

Hos oss var det ikke fysisk utroskap, men kontakt med damer via sjekkesider og mailer..

Jeg fant det ut da han ringte hjem og ba meg gå inn på mailen for å hjelpe han med noe. Der lå mailene og lyste mot meg.

 

Vi er sammen enda. Men jeg har null tillit til han. Det er slitsomt :(

Skrevet

Jeg lurte det ut av han.

vi er ikke sammen nå, men han angrer og vil tilbake.. Han var sammen med hu andre i 2-3 mnd før det ble slutt fordi hun var så sjalu på meg og ungene.

 

Anonymous poster hash: 0fb58...502

Skrevet

Det var et engangstilfelle.

 

Merket det på måten han la seg ned i sengen på den kvelden han hadde vært utro. Høres rart ut, men det var en av de tingene som fikk meg til å tenke at det var noe som skurret. Han kom også hjem mye senere enn vanlig - og lenge etter stengetid på byen. Dagen etter var han kjemperar. Telefonen hans lå på lading og da det kom en melding skulle jeg gi den til han fordi jeg satt nærmest. Han friket da totalt ut av at jeg tok telefonen (noe som aldri noensinne hadde vært et problem før). Det var den endelige bekreftelsen. Det ble slutt ganske umiddelbart. 

 

Vi ble sammen igjen noen år senere, men det var en annen historie ;-)



Anonymous poster hash: 941d5...d36
Skrevet

Han ringte meg faktisk fra hennes telefon for å be meg om å hente ham morgenen etter.

Frekk, ja.

 

 

Anonymous poster hash: bd074...64c

Skrevet

Jeg fant det ut da min såkalte bestevenninne fortalte meg at hun, en jente hun bodde med, min kjære og 2 tilfeldige karer de traff på byn den kvelden, hadde gått hjem til henne og hatt 5-kant. Det verste er at jeg ikke tuller engang! Min andre såkalte bestevenninne visste også om dette, for hun hadde fortalt dette til henne noen uker før.

Da jeg kom hjem fra henne den kvelden hun sa det, så konfronterte jeg ham, først rolig og sa hva hun hadde sagt. Han nektet selvfølgelig først, da begynte jeg å gråte og hylte til han! Da først innrømmet han det og sa unnskyld osv... ikke at det hjalp så veldig da. Jeg blir kvalm den dag idag når jeg tenker på det.

Jeg ble ikke bare sviktet av den jeg elsket, men også av de 2 personene jeg stolte mest på.



Anonymous poster hash: c7f42...f46
Skrevet

 

Jeg fant det ut da min såkalte bestevenninne fortalte meg at hun, en jente hun bodde med, min kjære og 2 tilfeldige karer de traff på byn den kvelden, hadde gått hjem til henne og hatt 5-kant. Det verste er at jeg ikke tuller engang! Min andre såkalte bestevenninne visste også om dette, for hun hadde fortalt dette til henne noen uker før.

Da jeg kom hjem fra henne den kvelden hun sa det, så konfronterte jeg ham, først rolig og sa hva hun hadde sagt. Han nektet selvfølgelig først, da begynte jeg å gråte og hylte til han! Da først innrømmet han det og sa unnskyld osv... ikke at det hjalp så veldig da. Jeg blir kvalm den dag idag når jeg tenker på det.

Jeg ble ikke bare sviktet av den jeg elsket, men også av de 2 personene jeg stolte mest på.

 

Anonymous poster hash: c7f42...f46

 

 

:o

 

Anonymous poster hash: abfef...c93

Skrevet

Åh hjelpes så slutty og tacky folk ang 5 kanten. Atte hæ det er jo hinsides nasty.

 

Anonymous poster hash: 6fc7d...37d

Skrevet

Så vondt :(

 

Anonymous poster hash: 32d2d...d32

Skrevet

Ho han var utro med sendte en sms. Han ba meg sjekke mobilen siden han stod i dusjen. Meldingen fikk meg mistenksom jeg sjekket Facebook og der var det masse eksplisitte meldinger. Jeg konfronterte han med det.

Det ble slutt etter en liten stund.

Vi er sammen igjen nå og har gått i terapi og har det bra.

 

Anonymous poster hash: fe388...af8

Skrevet

Han fortalte det selv, er fortsatt sammen.

Skrevet

 

Det var et engangstilfelle.

 

Merket det på måten han la seg ned i sengen på den kvelden han hadde vært utro. Høres rart ut, men det var en av de tingene som fikk meg til å tenke at det var noe som skurret. Han kom også hjem mye senere enn vanlig - og lenge etter stengetid på byen. Dagen etter var han kjemperar. Telefonen hans lå på lading og da det kom en melding skulle jeg gi den til han fordi jeg satt nærmest. Han friket da totalt ut av at jeg tok telefonen (noe som aldri noensinne hadde vært et problem før). Det var den endelige bekreftelsen. Det ble slutt ganske umiddelbart.

 

Vi ble sammen igjen noen år senere, men det var en annen historie ;-)

 

Anonymous poster hash: 941d5...d36

Er dere sammen enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...