Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Datingspørsmål igjen. Jeg har vært singel lenge, og er av typen som sjeldent blir forelsket. Nå har jeg begynt å date en veldig god mann. Tre ganger i livet har jeg blitt forelsket med en gang, men det har også gått fort over mellom oss. Jeg er også litt for god til å avslå en date til etter første date. Han jeg dater nå har jeg møtt 4 ganger. Han er kjekk, snill, vi har masse å prate om, fantastisk til å kysse, og gir masse, men ikke kvelende oppmerksomhet over tlf (vi bor et stykke unna hverandre). Alt går så lett mellom oss. Jeg gleder meg til å møte han hver gang, og det er veldig hyggelig, men der og da savner jeg litt oppmerksomheten han gir over tlf. Jeg tenker han kanskje er litt nervøs? Så jeg har det egentlig veldig bra, men den skikkelig forelskafølelsen er ikke der. Jeg savner han, men synes også det er fint at vi tar alt rolig, som også blir naturlig når det er avstand mellom oss. Hvordan var det da du møtte din mann? Var dere skikkelig forelsket fra dag en? Jeg vil ikke gi opp, men er også redd for å satse på noe som ikke er noe.... Anonymous poster hash: ab0b5...56e Anonymous poster hash: ab0b5...56e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Jeg er en av de som ikke forelsker meg fort og det synes jeg er herlig. Ja, jeg liker oppmerksomheten fra en mann, men forelskelsen kommer over tid. Det tror jeg også er sunt for forholdet. Anonymous poster hash: c5964...05a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Traff han på byn av alle ting. Rett før stengetid. Jeg gikk bort til han pressenterte meg og sa han var pen. Nytt fjes på lokal pub))) første gang jeg var der på ett år. Han var på reisejobb her. Jeg sa at de leppene dine må jeg bare kysse. Vi kyssa, dro på nattspill og hadde full klaff.. Hehe nå er vi gift og venter barn nr 2))) etter 3 mnd flytta han inn. Han flytta fra familie og venner 50 mil til meg)) Anonymous poster hash: 9019f...d1b
MrsMilla Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Kjærlighet med en gang. Møttes på byen på en uhip pub sent på kvelden, og ble kjærester og samboere noen timer etter. Dette er elleve år siden, vi er gifte og har snart fire barn.
Appelsinpiken Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Vi var venner, og jobbet sammen, lenge før vi ble kjærester. Han var også i et forhold, så det temaet var jo ikke et tema engang.. Men så ble han singel, og da var det som å bli truffet av et tog når han viste interesse for meg, og da gikk ting i ekspressfart. Flyttet inn etter to mnder, og nå 3 år etter har vi nr 2 på vei og er forlovet
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Ikke akkurat kjærlighet med første blikk,men var veldig intressert i å bli bedre kjent med han. Etter vært ble jeg veldig forelsket Anonymous poster hash: b7d4c...39d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Ikke akkurat kjærlighet med første blikk,men var veldig intressert i å bli bedre kjent med han. Etter vært ble jeg veldig forelsket Anonymous poster hash: b7d4c...39d Å, godt å høre. Jeg er veldig intressert, mrn henger meg opp i dette at jeg ikke har sommerfugler i magen. Er også enig med hun første som svarte, at det kan være godt for forholdet også. Jeg tror det kan gå bra, men hat brent meg på den måten før. HI Anonymous poster hash: ab0b5...56e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Møttes på jobb. Aner ikke hvordan han hadde det, men antar han var mer/fortere forelsket i meg, for jeg var et troll. Forelsker meg aldri og var ikke interessert, men vi var jo endel ute med jobb og ble bedre kjent både på jobb og utenfor. Tror jeg har konkludert med at han er mannfolket som irriterer meg minst og som er en av få som holder ut med meg Vært sammen noen år nå da og funker strålende, jeg ønsker ikke noen annen livspartner. Anonymous poster hash: 15ee5...04d
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Hos oss var det kjærlighet ved første kveld i alle fall. Og siden den gang var vi sammen i hvert ledige minutt i lang tid. Jeg var lærling og bodde langt unna. Når jeg var ferdig der flytta jeg rett inn til han.
Christine209 Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Var ikke kjærlighet med første blikk på meg(lette ikke er type), men han likte meg godt med en gang, han prøvde seg i flere uker før jeg begynte å tenke på han som kjærestematerialle. Og vi møttes hver dag! begynte i samme klasse på folkehøgskole, eneste gutten i klassen og 2 av klassevenninnene mine viste han interesse, aner ikke hvor mange fotballkamper han gikk glipp av for å være i leiligheten vår å se å typiske jentefilmer osv kun for å tilbringe tid med meg:p jeg hadde bestemt meg for å gi blaffen i gutter dette året å bare nyte det, og få mange gode venner Men etter 1,5 mnd kysset jeg han;) nå har vi vært sammen i 6,5 år og venter barn nr 2 til sommren:)
Christine209 Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Grunnen til at jeg ikke hadde "kanskje rette typen for meg går her" instilling var at jeg ikke lette etter type, tenk hvor pinlig å treffes hver dag om man har hatt sex og slår opp:p jeg var jo bare 17, snart 18 år på den tiden:p
me_87 Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Ikke akkurat kjærlighet med første blikk,men var veldig intressert i å bli bedre kjent med han.Etter vært ble jeg veldig forelsket Anonymous poster hash: b7d4c...39d Å, godt å høre. Jeg er veldig intressert, mrn henger meg opp i dette at jeg ikke har sommerfugler i magen. Er også enig med hun første som svarte, at det kan være godt for forholdet også. Jeg tror det kan gå bra, men hat brent meg på den måten før. HI Anonymous poster hash: ab0b5...56e Jeg ville gitt det en sjanse Her kom sommerfuglene i magen etter vært som jeg ble litt bedre kjent med han.Det utvikler seg over tid
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 Vi møttes på skolen. Tok over et år før vi ble sammen. Vi flørtet litt, men var ikke kjærlighet ved første blikk. Tok 2 måneder fra vi begynte å flørte til vi kysset første gang og før det pratet og møttes vi kun sporadisk i et helt år. Vi er gift i dag. Anonymous poster hash: 4ae2d...522
<3 2G <3 Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 Møttes på byen, kjærlighet ved første blikk til meg. Han brukte helgen 13 år sammen så langt
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 Tror det er viktig å ha noe til felles, livssyn, hobby, interesser. Forelskelsen går over på en måte og viss du da ikke har noe å falle tilbake på så er løpet kjørt og det blir utfordrende.. Den dype kjørligheten kommer)) også sommerfuglene innimellom. Er godt å ha en mann dom også er din beste venn og dere ikke bare deler svis når forelskelsen går over.. Anonymous poster hash: 9019f...d1b
lilyblue Skrevet 9. mars 2014 #16 Skrevet 9. mars 2014 Overhodet ikke! Vi møttes på folkehøgskole og ble fort venner. Det skulle gå nesten ti år før vi begynte å se på hverandre med nye øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå