Gå til innhold

Barnelek som heter "tervis"??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 3,5 driver å snakker om en lek fra barnehagen hvor en er "tervis" og alle jentene skal løpe og så legge seg ned? Har aldri hørt om noe lignende, men måten hun leker det på er en blanding av sisten og gjemsel. Noen som aner hva dette er?

 

Anonymous poster hash: d4267...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være "Taurus", en robotliknende figur som er med i tv-programmet "Labyrint" som har gått på NRK? Sønnen min på 3,5 år leker det masse i bhg.

 

Anonymous poster hash: ba87a...f94

Skrevet

Høres ut som Taurus ja:)



Anonymous poster hash: b8f48...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...