Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Datteren min på 3,5 driver å snakker om en lek fra barnehagen hvor en er "tervis" og alle jentene skal løpe og så legge seg ned? Har aldri hørt om noe lignende, men måten hun leker det på er en blanding av sisten og gjemsel. Noen som aner hva dette er? Anonymous poster hash: d4267...2eb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Kan det være "Taurus", en robotliknende figur som er med i tv-programmet "Labyrint" som har gått på NRK? Sønnen min på 3,5 år leker det masse i bhg. Anonymous poster hash: ba87a...f94
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Høres ut som Taurus ja:) Anonymous poster hash: b8f48...40c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå