Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Og er den like bra og sunn som NAN1?Takk! Anonymous poster hash: 51905...6a0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Hipp var bedre for magen til kolikkbabyen hvertfall. Hvilke som er sunnest vet jeg ikke,det var viktigere å velge den som gjorde at småen hadde minst mulig vondt i magen. Anonymous poster hash: 89664...ec4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Takk, brukte du pulveret? Anonymous poster hash: 51905...6a0
bIomstre Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 (endret) Mme er et såpass regulert produkt at det ikke er noen forskjell av betydning på næringsinnhold fra merke til merke. Forskjellen på nan og hipp er at hipp er økologisk. Bruket man mme hver dag er pulver best (begrenset holdbarhet etter den er åpnet). Ferdigblandet er kjekt på tur, samt hvis man bare bruker mme av og til (dyrt i lengden). Endret 8. mars 2014 av bIomstre
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Såvidt jeg er kjent med mme så inneholder alle palmeolje med unntak av småfolk sin. Så jeg hadde gått for den om du vil ha en som er litt sunnere. Anonymous poster hash: 9809e...2ff
bIomstre Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Såvidt jeg er kjent med mme så inneholder alle palmeolje med unntak av småfolk sin. Så jeg hadde gått for den om du vil ha en som er litt sunnere.Anonymous poster hash: 9809e...2ff Sikkert på at det ikke bare er i grøtene sine de har kuttet? Mme inneholder like mye palmitinsyre som morsmelk! Babyer i vekst trenger det, vi voksne kan styre unna.
bIomstre Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Ingredienser småfolk mme (sakset fra hjemmesiden): Demineralisert mysepulver, vegetabilsk olje (palme, raps, palmekjerne, solsikke, algesopp), skummetmelk, laktose, galaktooligosakkarider (GOS); maltodextrin, melkeprotein, mineraler (natrium, kalium, klorid, kalsium, fosfor, jern, magnesium, sink, jod, kobber, mangan, selen), fiskeolje, vitaminer (A;D;E;K;C; tiamin, niacin, B6, folsyre, biotin, pantotensyre), kolin, taurin, nukleotider (adenosin 5'-monofasfat, cytidin 5'-monofosfat, guanosin 5'-monofostat, uridin 5'-monofosfat), emulgator (soyalecitin), surhetsregulerende middel (sitronsyre). Fremdeles palmeolje altså.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Hipp har en ferdigbehandlet en for ekstra ømfintlige mager på apoteket, vet ikke om de har den typen i pulverform? Om du skal bare gi ett og annet måltid inn i mellom ville jeg gått for den, men hvis du skal gi større menger mme ville jeg gått for pulveret. Anonymous poster hash: f17d2...368
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Palmeolje i MME!? SKANDALE! Anonymous poster hash: 611f9...e2e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Takk jenter! Har prøvd å gi gutten alt, har bare nektet alt helt frem til idag når jeg prøvde ferdigblandet hipp. Lurte på om jeg nå kan få han over på hipp pulver fremfor å krangle videre om nan 1 pulver med han. Gutten er 5 mnd. Anonymous poster hash: 51905...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå