Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #26 Skrevet 9. mars 2014 .....er dere egentlig litt misunnelige? Fordi dere aner at dere går glipp av noe, og dere vet at mannen savner en sønn eller flere. ....føler dere at gutter/menn er fullstendig forskjellige fra dere? Fordi dere er vokst opp med håpløse/stereotype brødre, fettere, fedre, onkler, bestefedre? Eller er omringet av søstre, mødre, bestemødre som overfører sitt mannehat på dere? .....er dere innerst inne redd gutten/mannen? Fordi dere er blitt utsatt for overgrep i barne/ungdomsår? Noe snålt er det å høre dette gnålet fra "jentemødre", om alt de slipper av mas, og hvor stas og mer givende det er med en datter. Det er sjelden man hører det fra mødre med både jenter og gutter. De vet vel at personlighet går foran kjønn. Anonymous poster hash: d60f1...3de Hadde vel følt det samme som "BARE" GUTTEMAMMAER ! Anonymous poster hash: 9d3dc...737
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #27 Skrevet 9. mars 2014 Jeg ønsket meg to barn jeg. Fikk det også! Tilfeldigvis ble det to jenter. Anonymous poster hash: 029f3...ab2
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #28 Skrevet 9. mars 2014 .....er dere egentlig litt misunnelige?Fordi dere aner at dere går glipp av noe, og dere vet at mannen savner en sønn eller flere.....føler dere at gutter/menn er fullstendig forskjellige fra dere?Fordi dere er vokst opp med håpløse/stereotype brødre, fettere, fedre, onkler, bestefedre? Eller er omringet av søstre, mødre, bestemødre som overfører sitt mannehat på dere?.....er dere innerst inne redd gutten/mannen?Fordi dere er blitt utsatt for overgrep i barne/ungdomsår? Noe snålt er det å høre dette gnålet fra "jentemødre", om alt de slipper av mas, og hvor stas og mer givende det er med en datter.Det er sjelden man hører det fra mødre med både jenter og gutter. De vet vel at personlighet går foran kjønn.Anonymous poster hash: d60f1...3de ok, nå skal jeg være helt ærlig; jeg fikk jente og har alltid drømt om jente men aldri turt håpe på det. Derfor sa jeg høyt ( mest for å skåne meg selv) at jeg ønsket meg gutt. Da jeg fikk bekreftet jenten ble jeg overlykkelig, jeg sku få min jente. ( altså om jeg hadde fått gutt hadde jeg blitt like glad i han) det er ikke noe slemt i å ønske seg et kjønn, man blir uansett like glad i det andre. Har flere venninner som ønsket seg jente, men er overlykkelige for deres gutter nå. Likevel vet jeg det er litt sårt for dem om de aldri får jente og det skjønner jeg godt.. Det har ikke noe med at jenter er bedre enn gutter, tror det kan være like ille for en mann som aldri får sine gutter.. Tusen takk HI, stadig dette vi guttemammaer blir dømt for the other way around Anonymous poster hash: a99ac...42b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #29 Skrevet 9. mars 2014 Seriøst griner når ul viser gutt? Burde blitt infertile i noen år så ville de kanskje satt mer pris på å få barn i det hele tatt.... Høres fjortiss ut å være så opphengt i jente. Anonymous poster hash: b532d...c8f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #30 Skrevet 9. mars 2014 Seriøst griner når ul viser gutt? Burde blitt infertile i noen år så ville de kanskje satt mer pris på å få barn i det hele tatt.... Høres fjortiss ut å være så opphengt i jente.Anonymous poster hash: b532d...c8f vel det er de ikke, og det er nok mye fler enn du tror.. Dette er tabu Anonymous poster hash: a99ac...42b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #31 Skrevet 9. mars 2014 Så dokumentar om engelske damer som ønsket et spesielt kjønn. Tror dette fokuset på jenter kommer mest opp fordi det ofte er kvinner som er helt opphengt i å få jente, menn er som regel mye mer avslappet og tar det som det kommer. Denne dokumentaren viser hvor skrudd noen kvinner kan bli, syns det er ok å ønske seg et kjønn og også føle savn over kjønnet man aldri får, men å bli besatt er en annen ting Anonymous poster hash: a99ac...42b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #32 Skrevet 9. mars 2014 Mange damer som ønsker jente, og så får de en gutt og blir helt forelsket i ham. Ser ikke noe galt i det..? Kanskje mødre tenker at de skalfå seg en liten minikopi som de kan shoppe med, kjøpe dukker til etc. Mange som kan ende opp med å bli skuffet da også Anonymous poster hash: b08b2...3c1
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #33 Skrevet 9. mars 2014 Jddaaaa Anonymous poster hash: 36214...200
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #34 Skrevet 9. mars 2014 Vi fikk de barna vi fikk, akkurat som alle andre. Jeg kan love deg at jeg ikke er misunnelig på noen. Jeg ville ikke hatt noen andre, for da måtte jeg ha byttet bort en av de jeg allerede har... Vi kan ikke velge. Vi fikk 3 jenter. Vi fikk ikke nr 3 fordi vi håpte vi skulle få gutt. Vi fikk nummer 3 fordi vi ville ha 3 barn. Anonymous poster hash: 14899...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå