Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Vi er skikkelige bakovervendt bilstol-entusiaster, men nå har eldsta vokst ut av Besafe izi combi som vi har i den ene bilen, altså over 18 kg. Hun er 3,5 år. Valgets kvaler: Kjøpe forovervendt eller bakovervendt (i dette tilfelle izi plus)?!? Anonymous poster hash: ab679...e17 Anonymous poster hash: ab679...e17
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Forovervendt helt klart Anonymous poster hash: 6ae8a...c28
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Jeg ville vurdert ut fra høyde. Jeg er også en bakovervendt-entusiast og dersom barnet er i grenseland på lengden til å kunne sitte i izi plus hadde jeg ikke brukt 4000 kroner for et sete som kanskje bare varer noen mnd til. Har hun mye å gå på hadde jeg faktisk gått for bakovervendt Anonymous poster hash: 20c39...4a1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Jeg ville vurdert ut fra høyde. Jeg er også en bakovervendt-entusiast og dersom barnet er i grenseland på lengden til å kunne sitte i izi plus hadde jeg ikke brukt 4000 kroner for et sete som kanskje bare varer noen mnd til. Har hun mye å gå på hadde jeg faktisk gått for bakovervendt Anonymous poster hash: 20c39...4a1 Hva er grensen for lengde? Anonymous poster hash: 2943e...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå