Gå til innhold

Hjelp, fikk dette plagget i gave til den lille :-/

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til tre hjerter
Skrevet

Den var jo litt søt :) den er helt sikkert mye finere på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å bruke den altså...

Skrevet

Å der mistet denne tråden troverdigheten.

Var visst enda en trolletråd.

Anonymous poster hash: 7d663...4ae

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg håper at den som gav deg denne finner denne tråden! Skikkelig ufint å legge ut bilde på nettet av noe du fikk i gave.

Skrevet

Herregud ! Det er bare et klesplagg. Om du ikkr liker den, er det jo bare å gi den til Fretex ?

Skrevet

Hva slags menneske er det som gidder å klage på en gave da? Du har jo ikke brukt penger på den, så du har ikke "tapt" noe. Kan vel bare kaste den.

Anonymous poster hash: bf9aa...4d2

Skrevet

Synes den var fin jeg. Har hatt litt tøy til min jente fra det merket, og synes det er behagelige plagg med god kvalitet.

Men hvis du virkelig ikke liker den, så kan du bare bruke den som pysj. Jeg hadde brukt den som lekedress til hverdags :)

Skrevet

Hva slags menneske er det som gidder å klage på en gave da? Du har jo ikke brukt penger på den, så du har ikke "tapt" noe. Kan vel bare kaste den.

Kaste den??? Tenk på alle barn som mangler klær og mat, og ikke minst tak over hodet! Om det er noe man uke ønsker å beholde av klær og annet så hi det bort til veldedige organisasjoner som gir det videre til de som ikke har noe.

Jeg får oppriktig vondt langt inni hjertet av bare å tenke på alle barn som ikke har noen ting. Vær så snill alle sammen, - gi bort det dere ikke trenger. Noe annen gjør garantert det. Og dere gjør en god gjerning :)

Anonymous poster hash: c268b...37f

Skrevet

Det er en sparkedress, skal brukes på dagtid. Det merket faller normalt i smak hos meg sånn 50/50. Denne hadde jeg ikke kjøpt selv, men så grusom var den ikke. Har fått langt verre gaver enn den der.

Jeg hadde aldri kastet den. Ville tatt bilde med babyen i den ett par ganger, deretter pakket den ned og etterhvert lagt den i en klescontainer. Det så ut til å være et behagelig plagg. Jeg kaster kun klær som er slitte, har flekker som ikke går bort eller er stramme, stive, syntestiske eller virker ubehagelige.

Skrevet

Kaste den??? Tenk på alle barn som mangler klær og mat, og ikke minst tak over hodet! Om det er noe man uke ønsker å beholde av klær og annet så hi det bort til veldedige organisasjoner som gir det videre til de som ikke har noe.

Jeg får oppriktig vondt langt inni hjertet av bare å tenke på alle barn som ikke har noen ting. Vær så snill alle sammen, - gi bort det dere ikke trenger. Noe annen gjør garantert det. Og dere gjør en god gjerning :)

Oops, endel skrivefeil (dumme ordbok på tlf) men dere skjønner hva jeg mener ;)

Skrevet

Syns den var fin jeg! Prøv den på, noen ganger ser ting helt anderledes ut på barnet!

Skrevet

Synes den er søt jeg, liker spreke farger til baby.

Jenta mi har hatt den selv, og jeg må si at det er veldig god kvalitet på stoffet, og veldig god og myk.

Bruk den iallefall som pysjamas da hvis du ikke synes den er så pen. Den er iallefall behagelig på, og det er jo det viktigste for de små babyene :-)

Skrevet

Jeg syns den var veldig søt og ville brukt den på dagen.

Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig glad for at noen kjøpte til oss :)

Anonymous poster hash: e2ef5...d8e

Skrevet

Legg det i en skuff, og gi det videre til Fretex eller noen andre som trenger det når det "dessverre" har blitt for lite :)

Skrevet

Herregud.... hvem vil ta skade av at du kler ungen din i denne drakten dersom du skal møte den du fikk den av?

Jeg har fått mange gaver til begge ungene opp igjennom som ikke passer min smak. Noen ganger smiler man, takker pent og husker at gaver blir gitt med beste intensjoner og at tanken bak teller den og.

og hverken jeg eller ungene har tatt skade av hverken rosa rysjekjoler eller blå "skinny jeans" (myke og gode) i størrelse 74 til en gutt...

ser ikke hvordan det er god folkeskikk å legge en gave bakerst i en skuff.

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg synes den var veldig søt og hadde uten problemer brukt den når min jente var liten😃

Skrevet

Huff, Phister og Philina som har SÅ mye fint, og så endte du opp med denne? Sikkert noe kjøperen har plukket fra en billig restekasse, så bytting kan du sikkert uansett glemme. Og ellers tipper jeg heldress, siden den er for dillete "pyntet" til å være pysj. Spar på den og bruk den som dukkeklær når den tid evt. kommer, eller gi den i gave til en som synes at merket er viktigere enn plaggets utseende. 

Anonymous poster hash: 92dcd...138
Skrevet

Jesus, for en bitch!

Jeg bruker alt jeg får. Klær er klær. Det eneste jeg har byttet var noe jeans og skjorte (i str 62 faktisk), men det er fordi jeg liker å kle babyen min i myke og behagelige klær.

Selvfølgelig får man av og til noe som ikke man ikke hadde akkurat kjøpt selv, men de vokser ut av det så fort uansett. Og det går mange plagg i løpet av et par dager (gulping, sleving, mating, osv).

Jeg bruker de klærne jeg liker best når vi går på tur eller skal på besøk. Problem solved!

Anonymous poster hash: ce6de...410
Skrevet

Den var jo kjempesøt! Har du prøvd den på ungen din da? Det er mye som kan se rart ut på hengeren, men som blir nydelig på.

Men å legge den ut med den teksten der var ikke fullt så pent da. Du kunne jo bare spurt, "hva synes dere om denne?"

Anonymous poster hash: aa4cf...187
Skrevet

Herregud, stakkars mennesker som henger seg opp i slike "problemer"!!! Kan ikke fatte at du bruker energi på å ta bilde,legge ut og klage over noe slikt...syk verden vi lever i

Så enig!!!

Perverst frekt og utrolig utakknemlig

Anonymous poster hash: 24b30...c75

Skrevet

Syns den var søt jeg.

Anonymous poster hash: f7f7a...800
Skrevet (endret)

Er nok på tide å starte støttegruppe for HI, påkjenninga med å måtte handtere plagget må vere stor.

Bruk plagget på besøk hjå givaren, og prøv å heller legge vekt på omtanken bak enndet faktum at det ikkje er din smak.

Dressen er ikkje veldig pen, men mi hadde nok gulpa og bæsja ut denne like så greit som andre plagg..

Endret av ★
Skrevet

Dette innlegget sier mye om hvor syke i hodet vi har blitt av all vår velstand.. Plagget er nok kjøpt i beste mening, håper ikke vedkommende får se dette.. HI jeg hadde gremmes over meg selv hadde jeg vert deg..

Anonymous poster hash: 24b30...c75

Skrevet

Haha, glad det ikke var meg som fikk den i gave! Her hadde den havnet bakerst i skapet til den ble for liten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...