Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Hun er veldig snill og hyggelig. Engasjert i barnebarnet, gavmild, passer han med glede, men ikke så ofte siden de bor langt unna. Hun er tilsynelatende perfekt bestemor. Problemet er bare at hun slurver med f.eks. Bleieskift. Hun er lite nøye og ganske rotete. Hun skiftet bæsjebleie på junior før middag og da jeg skulle bade ham nå var det tydelig at hun ikke hadde vasket han skikkelig for det var masse inntørket avføring i bleia hans. Han hadde heldigvis ikke rukket å bli sårt. Jeg vil helst slippe å konfrontere henne. Holder det om jeg bare følger ekstra nøye med og sjekke etter at hun har skiftet bleie på ham? Anonymous poster hash: f64f0...058
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Senk skuldrene, pust dypt.....DETTE GÅR BRA!!!! Du har en flott farmor til barnet ditt! Anonymous poster hash: 7d7c0...d3d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Ikke noe problem, de tåler godt et slikt slurvete bleieskift innimellom. Bare vent til han blir 4-5 år og skal tørke seg selv i rompa, blir noen slurvete runder der også før de får taket på det, går helt fint Anonymous poster hash: 0a9e2...793
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå