Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Spiste kyllingfillet med spekeskinke i går, det ble litt til overs og lagt i kjøleskapet. Kan jeg varme opp nå og spise? Anonymous poster hash: 7d71e...3ae
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Ja, selvfølgelig kan du det. Var ikke det poenget med å legge dem i kjøleskapet? Anonymous poster hash: dcc6c...514
smurfis Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Ja, det er ikke noe problem. Men her går grensen ved to dager max:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå