Gå til innhold

Jordslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen som helst mulighet til å få det vekk? Mannen glemte to Maxi cosi bilstoler i garasjen i to dager og nå er det jordslag på selene. Skulle selge dem på finn, men er vel ingen som vil kjøpe nå.

Anonymous poster hash: 071a2...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk jordslag på kalesjen på vogna. Kjøpte "Båtnils jordslagfjerner" . Et produkt som egentlig brukes til båtkalesjer. Alt forsvant med en gang😊

Anonymous poster hash: abc9a...7b8

Skrevet

Et det sant? Supert! Takk!

Skrevet

Vi fikk jordslag på kalesjen på vogna. Kjøpte "Båtnils jordslagfjerner" . Et produkt som egentlig brukes til båtkalesjer. Alt forsvant med en gang😊

Anonymous poster hash: abc9a...7b8

Where, o where? 😄

Anonymous poster hash: 10c68...4bd

Skrevet

Skriver under på den!

Jeg kjøpte min på jernia.

Skrevet

Jordslag er et soppangrep. Hvis det bare er misfarging og ikke har utviklet seg til huller blir du kvitt det med å legge det i eddikvann over natten. Bland 2 dl 35% eddik med 1 l vann. Det tar knekken på både soppen og fargestoffene den lager.

Anonymous poster hash: 916ee...7ba

Skrevet

Jordslag er et soppangrep. Hvis det bare er misfarging og ikke har utviklet seg til huller blir du kvitt det med å legge det i eddikvann over natten. Bland 2 dl 35% eddik med 1 l vann. Det tar knekken på både soppen og fargestoffene den lager.

Jeg har tenkt på det, men vet ikke om det går an å løsne selene.

Skrevet

Jordslag er et soppangrep. Hvis det bare er misfarging og ikke har utviklet seg til huller blir du kvitt det med å legge det i eddikvann over natten. Bland 2 dl 35% eddik med 1 l vann. Det tar knekken på både soppen og fargestoffene den lager.Anonymous poster hash: 916ee...7ba

Jeg har tenkt på det, men vet ikke om det går an å løsne selene.Anonymous poster hash: 071a2...ce7

forsøk å vaske selene i eddikvann uten å løsne dem. Sansynlig vis vil det være nok. Ofte holder det faktisk å vaske godt i rent vann og holde det skikkelig tørt en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...