Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Vil ikke være der særlig alene heller, helst skal vi være der. Ser at dette stresser svigermor veldig og hun maser på at jenta vår må få overnatte med henne alene osv. Men for meg er d ikke aktuelt når jenta vår stritter så mye imot. Vi bor ganske nært hverandre, 15 min m bil og svigermor arbeider her vi bor. Har sagt hun må komme innom av og til, invitert på middag osv men ofte ofte avslag. Idag kom hun en liten tur siden jenta vår ikke ville ut der alene til henne og vi hadde ting og ordne her i huset. Det går greit å være alene med farmoren sin da men ikke ellers. Men hun kommer jo aldri innom. Vi har gitt beskjed om at i uken har vi ikke tid og d er så travelt sms at Jenta vår alltid sovner i bilen på vei hjem før leggetid. Men svigermor maser og tjaser. Og så sjalu på mine foreldre. Vi har bodd hos mine foreldre under oppussing da de bor like ved, for da har vi bare gått til og fra, så 3åringen er tryggere der. Men kjenner jeg blir stresset på svigermor som oppfører seg sånn:( Anonymous poster hash: a5265...598
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Vil ikke være der særlig alene heller, helst skal vi være der. Ser at dette stresser svigermor veldig og hun maser på at jenta vår må få overnatte med henne alene osv. Men for meg er d ikke aktuelt når jenta vår stritter så mye imot. Vi bor ganske nært hverandre, 15 min m bil og svigermor arbeider her vi bor. Har sagt hun må komme innom av og til, invitert på middag osv men ofte ofte avslag. Idag kom hun en liten tur siden jenta vår ikke ville ut der alene til henne og vi hadde ting og ordne her i huset. Det går greit å være alene med farmoren sin da men ikke ellers. Men hun kommer jo aldri innom. Vi har gitt beskjed om at i uken har vi ikke tid og d er så travelt sms at Jenta vår alltid sovner i bilen på vei hjem før leggetid. Men svigermor maser og tjaser. Og så sjalu på mine foreldre. Vi har bodd hos mine foreldre under oppussing da de bor like ved, for da har vi bare gått til og fra, så 3åringen er tryggere der. Men kjenner jeg blir stresset på svigermor som oppfører seg sånn:( Anonymous poster hash: a5265...598 Søren meg ikke lett å være farmor heller. Kanskje hun ikke føler seg velkommen selv om du aldri så mye inviterer? Har du tenkt på fin egen rolle når hun først er på besøk? Blir lei meg når jeg leser så mange svigermor tråder. Vet at det finnes flere versjoner av de dom blir lagt ut her. Anonymous poster hash: d5d3b...3a1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Hvis hun ikke vil så må hun få slippe Anonymous poster hash: 2354a...de6
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Vi har vært veldig klar på at alle er velkommen. Vi lager middager og kaffebesøk rett som det er. Men med svigermor er det litt sånn d skal skje når hun har tid og på hennes måte. Og kun da. Anonymous poster hash: a5265...598
Englenemine Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Vil hun ikke så vil hun ikke, du skal ikke tvinge henne.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Vil ikke være der særlig alene heller, helst skal vi være der. Ser at dette stresser svigermor veldig og hun maser på at jenta vår må få overnatte med henne alene osv. Men for meg er d ikke aktuelt når jenta vår stritter så mye imot. Vi bor ganske nært hverandre, 15 min m bil og svigermor arbeider her vi bor. Har sagt hun må komme innom av og til, invitert på middag osv men ofte ofte avslag. Idag kom hun en liten tur siden jenta vår ikke ville ut der alene til henne og vi hadde ting og ordne her i huset. Det går greit å være alene med farmoren sin da men ikke ellers. Men hun kommer jo aldri innom. Vi har gitt beskjed om at i uken har vi ikke tid og d er så travelt sms at Jenta vår alltid sovner i bilen på vei hjem før leggetid. Men svigermor maser og tjaser. Og så sjalu på mine foreldre. Vi har bodd hos mine foreldre under oppussing da de bor like ved, for da har vi bare gått til og fra, så 3åringen er tryggere der. Men kjenner jeg blir stresset på svigermor som oppfører seg sånn:( Anonymous poster hash: a5265...598 Søren meg ikke lett å være farmor heller. Kanskje hun ikke føler seg velkommen selv om du aldri så mye inviterer? Har du tenkt på fin egen rolle når hun først er på besøk? Blir lei meg når jeg leser så mange svigermor tråder. Vet at det finnes flere versjoner av de dom blir lagt ut her. Anonymous poster hash: d5d3b...3a1 Hva mer kan hun gjøre enn å invitere svigermor? Hvilket grunnlag har du for å si at hun allikevel ikke føler seg velkommen? HI: hva med å øve på pass med at svigermor sitter barnevakt hos dere på kveldstid? Det kan være første skritt til overnatting. Anonymous poster hash: 8b97f...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå