Gå til innhold

Mange som har brutt med bf og som har tatt silikon etc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puppene ser ut som vrengte bukselommer når bh er av. Med bh ser det flott ut, men uten - not so much.

Litt flau for å begynne å date og føler meg ikke vel.... Men er det teit å fikse litt?

Anonymous poster hash: 6876f...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppene ser ut som vrengte bukselommer når bh er av. Med bh ser det flott ut, men uten - not so much.

Litt flau for å begynne å date og føler meg ikke vel.... Men er det teit å fikse litt?

Anonymous poster hash: 6876f...9ac

Jeg tenker som deg. Men har ikke råd til det

Anonymous poster hash: 9cd0e...040

Skrevet

Da jeg ble alene tenkte jeg å gjøre det, men heldigvis feiget jeg ut. Heldigvis fordi jeg traff drømmemannen året etter og han er veldig negativ til damer med fake pupper.

Anonymous poster hash: 4b2a3...abc

Skrevet

Det kommer an på hvilken type menn du har lyst til å bli sammen med.

Min mann liker ikke silikonpupper, men han er heldigvis støttende til at jeg har lyst på brystløft.

Anonymous poster hash: 466e6...359
Gjest lemon-aid
Skrevet

Jeg ville gjort det hvis det kom i veien for selvtillitten min, og det hindret meg i å bli glad i meg selv :-)

Hvis ikke du føler deg vel, i et forhold eller ikke, så ser jeg ingenting galt i å fikse puppene. Det er kun DU som bestemmer det, ingen andre. 

Skrevet

Jeg tok det 1 år etter jeg ble singel. Men hadde da tenkt mye på det 1 år før det. For etter barn nr. 2, så forsvant puppene mine, og det var bare hud igjen. Og puppene har liksom alltid vært min stolthet.

Og jeg er så utrolig fornøyd, nå har jeg flotte pupper igjen. Og sist kjæreste jeg hadde forsto ikke at jeg hadde silikon, for de kjennes så naturlige ut. Er 4,5 år siden. Selvfølgelig den første tiden går man med harde plastikkpupper, men de blir gradvis bare mykere og mykere.

Anonymous poster hash: 92beb...636
Skrevet

Det er mange som har silikonpupper, som man hverken kan se eller kjenne det..

Kommer ann på str og plassering og form på innlegget.

Jeg tok det for 6 år siden, og ikke angret en dag. :)

Anonymous poster hash: fbe29...24e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...