Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Tror dere virkelig en gutt på 6-7 år ikke sendes i herregarderoben alene fordi de ikke klarer dusje selv? Dere har ikke tenkt på at gutter også kan utsettes for overgrep og det er grunnen til at man ikke tørr? Og den seksualiseringen deres...., slutt med det! Ungene ville ikke reagert en gang om vi voksene hadde klart å oppføre oss ordentlig! Og ja, tenke seg til, jeg måtte ha en egen tråd på det jeg gitt! Uhørt!! Anonymous poster hash: 84fc2...2e0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Mange mødre mener, muligens med rette, at guttene ikke klarer å skifte, vaske seg og ordne med skapet i garderoben alene. Mange er tydeligvis også redde for "overgrep". Statistisk sett er det imidlertid veldig lite sansynlig. Sån sett er det mye skumleste å la dem overnatte hos besteforeldre. Problemet er også svært sjelden at voksne kvinner føler seg støtt av å møte nakne smågutter, men at andre barn blir det. Anonymous poster hash: 51cd8...1a9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Jeg kunne ikke sendt min sønn på 7 i garderoben alene. Ikke fordi han ikke klarer å dusje selv, mer fordi han er et pinglete surrehue(beklager, men det er sant). Antagelig greier han ikke å få i gang dusjen selv, ei heller ta på seg riktig antrekk når han kommer ut i svømmehallen. Mulig han da har på seg de lange underbuksene sine. For ikke å glemme såpen og håndkle som garantert ligger igjen ved dusjen. På skolen passer lærerne litt på, slik at dusjing etter gymtimen går fint. Anonymous poster hash: b88c8...07e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Tror dere virkelig en gutt på 6-7 år ikke sendes i herregarderoben alene fordi de ikke klarer dusje selv? Dere har ikke tenkt på at gutter også kan utsettes for overgrep og det er grunnen til at man ikke tørr? Og den seksualiseringen deres...., slutt med det! Ungene ville ikke reagert en gang om vi voksene hadde klart å oppføre oss ordentlig! Og ja, tenke seg til, jeg måtte ha en egen tråd på det jeg gitt! Uhørt!! Anonymous poster hash: 84fc2...2e0 Foreldre må jo selvsagt sørge for at barn får den hjelpen og tryggheten de trenger, så lenge dette ikke skjer i motsatt kjønns garderobe etter at de har begynt på skolen Anonymous poster hash: 63549...267
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Hvor ofte er herregarderoben fri for normale menn med vettet i behold, samtidig som en pedofil og sønnen din er der? Ganske liten. Sjansen er vel større for at dere krasjer på vei til svømmehallen. Hva med 12 åringen min? Han er forsiktig, sjenert og svak fysisk, skal jeg ta han og med i jentegarderoben sånn i tilfelle pedofile i guttegarderoben? Og du som har en sønn som er vind. Har han fått øve seg selv på å passe på seg og sine ting? Dersom du venter utfor garderoben kan du jo sjekke at han har med seg alt. Viss ikke må han inn og hente tingene igjen. Kommer han ut i vannet uten badebukse, sender du han inn igjen. Hvor mange ganger tror du det tar før han lærer? Kommer han ikke ut fra herregarderoben får du en far til å stikke hodet innmelding beskjed til han. Anonymous poster hash: 12ed5...802
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Hvor ofte er herregarderoben fri for normale menn med vettet i behold, samtidig som en pedofil og sønnen din er der? Ganske liten. Sjansen er vel større for at dere krasjer på vei til svømmehallen. Hva med 12 åringen min? Han er forsiktig, sjenert og svak fysisk, skal jeg ta han og med i jentegarderoben sånn i tilfelle pedofile i guttegarderoben? Og du som har en sønn som er vind. Har han fått øve seg selv på å passe på seg og sine ting? Dersom du venter utfor garderoben kan du jo sjekke at han har med seg alt. Viss ikke må han inn og hente tingene igjen. Kommer han ut i vannet uten badebukse, sender du han inn igjen. Hvor mange ganger tror du det tar før han lærer? Kommer han ikke ut fra herregarderoben får du en far til å stikke hodet innmelding beskjed til han. Anonymous poster hash: 12ed5...802 Vind = vims Anonymous poster hash: 12ed5...802
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Enig med deg HI Anonymous poster hash: ea394...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå