Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Mannen min har lyst på en dekkstift til evt. Kviser og blå poser under øyene til bryllupet vårt. Men han nekter å kjøpe det selv fordi han syns det er flaut. Jeg prøver å forklare han at jeg ikke vet hvilken farge han trenger osv. Derfor må han få hjelp i et parfymeri. Så er virkelig dette veldig flaut? Andre som har menn som en eller annen gang har sminket seg? Anonymous poster hash: d0d6c...2c1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Verken min mann eller jeg bruker sminker Anonymous poster hash: 1ded9...4c8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Grøss. Ja. Min eks brukte solpudder, concealer og noen ganger mascara. I tillegg til å nappe øyenbryn noe sykt. Det så jo helt jævlig ut, men sånn ville han gå. Og nei, han er ikke homofil.. Anonymous poster hash: 1e4ba...688
Trimsi Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Kan jo nesten ikke kalle dekkstift for sminke.... Til og med min aldrende far på snart 75 kjøpte seg dekkstift for ikke lenge siden for å dekke over en svart flekk som hadde dukket opp i ansiktet. Men ja, jeg har en mann som sminket seg i perioder. Han spilte i band, så det var jo i hovedsak scene sminke, foto sminke og ut på byen sminke. Han hadde tatt et kurs i sminke gjennom plateselskapet hehe.. Minnes at både han og kompisene som spilte i samme band hadde større sminkevesker enn meg. Husker godt jeg var på en ferie med mannen min og noen av musiker vennene våre. Da fikk jeg så vidt 5 minutter foran speilet da gutta trengte mye lengre tid til å stæsje hår, kle seg og sminke seg. Det var tider ja Jeg er ingen sminke ekspert, men kan tipse om en krem som er veldig bra mot poser under øynene "Caviar eyegel" Den er litt dyr, men funker veldig bra på mannen min. Så finnes det gode, litt flytende concealere som absolutt ikke synes, smart å teste hudfarge først da. Lykke til med bryllup
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Det er skikkelig turn of og flaut. Menn skal IKKE bruke sminke. Grøss Anonymous poster hash: a6aaf...c5c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Ja, han klaget over st jeg ikke hadde riktig sminke. Han skulle være julenisse på halloween og måtte da få røde lepper og røde roser i kinna. (Jeg er ikke den som har en diger sminkepung. Men ungene fant frem noe han kunne bruke. Hehe) Anonymous poster hash: 1529d...932
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Han brukte det en gang, men det var aldeles ikke frivillig. Han ble sminket på utdrikningslaget sitt;) Anonymous poster hash: 2fb6f...4a5
CaptainHindsight Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Jeg fikk lov til å sminke han en gang, men ikke ellers, nei.
Desemberbarn09 :) Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Min smuglåner av sminken min for å dekke over rødheter i ansiktet, eller hvis han har en kvise. Han tror jeg ikke legger merke til det 😂 han er en skikkelig mannemann og ville nok blånektet hvis jeg konfronterte han 😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå