Gå til innhold

Hvor ofte har dere vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har (dessverre) støv på hjernen og kan ikke fordra å vaske selv. Vi har nå vaskehjelp to ganger i uken, men jeg vurderer å 'oppgradere' til tre ganger i uken. Noen som har vaskehjelp så ofte?

Anonymous poster hash: e0edc...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uken, og det holder i massevis. Hadde ikke hatt verken behov eller penger til å ha oftere.

Vi støvsuger gjerne en gang mellom, og vasker lett av badet.

Anonymous poster hash: 716b3...a8e
Skrevet

Nei.. bare hver 14 dag. De rundvasker da hele huset. Tar selv noen runder med støvsugeren.

3 ganger i uken synes jeg høres ganske søkt ut..

Anonymous poster hash: 96d1c...f07
Skrevet

Hva betaler du og hva gjør de?

Anonymous poster hash: e1dc5...6d0
Skrevet

Det er du som skal ha med deg 90 vaskekluter til Hellas, sant?

Anonymous poster hash: af00c...606

Skrevet

Haha, nei, jeg bruker aldri klut. Jeg har nok bare støv på hjernen og blir gal med en gang jeg ser litt støv. Betaler 650 kroner per gang.

Skrevet

Da vasker hun gulv, bad, kjøkken og ellers i huset, tørker støv og skifter på senger + setter på vask.

Skrevet

Oj. 2-3 ganger i uken?

Vi har hver 14 dag. Hun vasker da ned hele huset, så prøver vi å holde fortet til neste gang 😉

Anonymous poster hash: 6c185...327

Skrevet

Vi har full vask, støvsug, støvtørk o.l en gang i uken. Har stort hus, masse dyr og er litt smulete av oss, så kunne sikkert hatt to ganger. Men vi betaler 800 i uka, så vi må prøve å gjøre litt selv også ;-)

Skrevet

Vi har foreløpig hver 14. dag.

Skrevet

1 gang pr uke og det synes jeg holder. Støvsuger 1. etasje et par ganger i mellom hver vask og vasker over en gang sånn i gjennomsnitt. 2. etasje gidder jeg ikke vaske/støvsuge hvis det ikke oppstår et spesielt behov for det.

Anonymous poster hash: 1f61a...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...