Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 I går var vi bare hjemme etter jobb. Minsta hadde en venninne med seg hjem. Så tv om kvelden. I dag har vi hatt god frokost og vært på tur. Deilig, det var opplett. Nå har minsta en annen venninne på besøk. Seinere blir det god mat og tv titting. Får besøk av niesen min. I morgen håper jeg det blir bra vær. Alt er kjekkere da. Tenker det blir tur og at ungene gjerne er med noen. God søndags middag. Og ellers litt avslapping til ny uke. Utrolig deilig med sånne helger der man kan slappe av og gjøre det mann vil. 😊 Dere andre? Anonymous poster hash: 2fce4...0d4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 I dag har vi faktisk vært på kjøpesenteret. Jepp, det skjer kanskje en håndfull lørdag i året. Men i dag var det noe jeg ønsket, ellers skyr jeg kjøpesenter. Men vi kom hjem med noen plakater som skal på barne rommet. Abc og verdenkart ++ noen små ting. Morgendagen har ingen planer foreløpig. Anonymous poster hash: 7b9d6...960
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Kom hjem fra vinterferie på fjellet i går, fotballcup med nest eldste barnet i dag, i morgen skjer det minst mulig tenkte jeg. Anonymous poster hash: 772c5...0a8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Har bakt, eldstemann har hatt vennebesøk, vi har spist god mat og sett film sammen alle sammen. I morgen skal vi ha familiebursdag for yngstemann Anonymous poster hash: 5032b...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå