Gå til innhold

Hårfargingsproblem, trenger råd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet mørk og har kort hår. Fordi jeg har flekkvis mye grått hår farvet jeg det ofte. Problemområdet er hårkanten i panna og ned mog ørene, har også mye grått ellers.

Det siste halve året har jeg hatt problemer med at hårfargen ikke vil sette seg i problemområdene. Dette gjør at jeg må ha luggen ned.

 

Trenger tips til hva jeg kan gjøre for å få farven til å sette seg og bli der?

 

Har i mange år brukt Garnier, lys brun (brun blir nesten sort på meg).

 

 

 

Anonymous poster hash: 3f181...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du sjampo og balsam med silikon kanskje? Sånn at fargen ikke fester seg skikkelig?

Skrevet

Bruker du ordentlig farge? Når man har litt grått er det en del av de fargingene som går ut litt og litt i vask som fungerer, men når det blir for mye av det grå, så dekker de ofte ikke godt nok. Prøv ordentlig farge, så kan det hende det hjelper.



Anonymous poster hash: 6d51a...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...