Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Når pappa skal levere i bhg sier han "stakkars mamma som ikke får levert meg i bhg", eller hvis jeg kommer sent hjem "stakkars mamma som ikke fikk spist middag med oss".... flott at han tenker at jeg aller helst vil være sammen med han da:-) tenker deres barn likt? Anonymous poster hash: 48fe5...4d3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Jeg tenker at barnet ditt bærer på dårlig samvittighet ovenfor deg, og at det ikke er bra.. Anonymous poster hash: d363b...a53
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Hvordan da mener du? Anonymous poster hash: 48fe5...4d3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Flere med barn som sier sånt? Eller har vi problemer som #2 er inne på? Hi Anonymous poster hash: 48fe5...4d3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Sier du mye at du savner han når du ikke er med han etc? Mange barn føler da en dårlig samvittighet hvis de gjør noe med andre. Anonymous poster hash: 4d472...720
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Tror aldri noen av mine fire barn har sagt noe sånt... Alle sammen kan si de savner en av oss, f.eks si at de savner pappa når han jobber sent, men aldri gitt utrykk for at det er synd på hverken de selv eller oss foreldrene. Anonymous poster hash: 7ffbc...3de
ærlig talt Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Jeg tenker at barnet ditt bærer på dårlig samvittighet ovenfor deg, og at det ikke er bra.. Anonymous poster hash: d363b...a53 Enig med deg!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Kan det tenkes at du sier til han at du savner han når du ikke er der og at du er lei for at du ikke er der sammen med han? At han rett og slett gnager på en dårlig samvittighet? Her er det naturlig at mamma eller pappa er borte innimellom (ikke ofte, men kan forekomme) eller bytter på å levere/ hente. Slik er livet og det skal ikke være noe negativt i helt dagligdagse ting. Tror du må jobbe med dette, ikke bra om gutten går med dårlig samvittighet over noe som er en helt normal ting i hverdagen... :/ Anonymous poster hash: 2623c...fc1
ærlig talt Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Må bare føye til at mine barn kan finne på å si slike ting om jeg ikke er tilstede under en god middag som de vet jeg liker veldig godt eller ved andre spesielle hendelser. Men om de hadde sagt noe sånt ved hverdagslige ting som levering i barnehage, hadde jeg tenkt at noe skurret. Sier du veldig ofte at du har savnet ungene dine, at du helst skulle vært med dem hele tiden eller liknende?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Kun bonusbarna her sier slikt, men da kun ovenfor mor. Hun er "flink" til å ringe og minne dem på om hvor trist det er når de ikke er hjemme, hvor fælt hun savner dem osv. De går med konstant dårlig samvittighet ovenfor mor, og det gir seg utslag i slike utsagn. Hadde vært mer påpasselig med hvordan jeg ordla meg om det fortsetter. Anonymous poster hash: dafaf...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå