Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Har vært på en date Og har hatt kontakt til og fra i en mnd.. I går skrev han : 'hva vil du med meg? Sorry direkte spørsmål' Ble litt satt ut.. Hva svarer jeg?? Anonymous poster hash: f9836...8fc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Han spør nok om du ser for deg en fremtid med han, om dette er en lek for deg, eller om du er usikker. Anonymous poster hash: 017e2...a6f
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Du bør absolutt svare ærlig hva du tenker du vil med han. Ser du en fremtid, er det bare lek/sex eller om det er for tidlig å svare så svarer du det.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Kommer jo an på hva du vil.. Hvis du ikke er sikker kan du si noe sånt som; jeg vil gjerne se hvordan det går og bli litt bedre kjent med deg. Jeg er ikke typen som vet slikt med en gang.. Hvis du vet det er feil kan du si; jeg liker deg veldig godt, men etterhvert som tiden har gått har jeg blitt mer og mer klar over at jeg vil bare ha vennskap. For jeg liker veldig godt å være sammen med deg.. Bare ett forslag.. Anonymous poster hash: c49a6...cfa
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Oki... Ser for meg venn tror jeg. Vil ikke ha sex Hvordan si det da? Hi Anonymous poster hash: f9836...8fc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 F.eks. Jeg ser på deg som en god venn. Anonymous poster hash: 017e2...a6f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Hmm... vær ærlig. Si du liker han godt.. og gjerne vil fortsette å treffe han- for å se om dette kan utvikle seg til noe mer:) det er litt tidlig å svare, men du har en god følelse sier du bare;) Anonymous poster hash: 5e183...4d9
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Om du føler at dette er en kompis og ikke noe mer så sier du det :-) Ikke la han tro noe annet ved å gi han falske forhåpninger når du vet hva du føler. Har blitt "lurt" selv tidligere og det er utrolig kjipt! Vær ærlig med en gang :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Jeg svarte at jeg ville være venner for å se om det kan bli noe mer Er uansett vanskelig å svare etter ett møte Hi Anonymous poster hash: f9836...8fc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Jeg svarte at jeg ville være venner for å se om det kan bli noe mer Er uansett vanskelig å svare etter ett møte Hi Anonymous poster hash: f9836...8fc Det er jo et greit svar, for en vet aldri etter et møte hvordan ting vil utvikle seg, men jeg syntes det er litt rart han spør dette spørsmålet etter bare en date, for hva forventet han, sex første kvelden? Anonymous poster hash: d1ef7...790
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Nemlig.. Syns det var rart spørsmål allerede Godt å høre at mitt svar var ok Hi Anonymous poster hash: f9836...8fc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2014 #12 Skrevet 8. mars 2014 Fikk ikke svar tilbake.... Hmmm Hi Anonymous poster hash: f9836...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå